Pas på med hvad du ønsker digchr88 wrote:Jeg melder mig også gerne til - naturligvis under den forudsætning at I alle vækker mig med fødselsdagssang d. 1.!

Maria og jeg vil naturligvis også gerne tilmemde os DC-VII.
Pas på med hvad du ønsker digchr88 wrote:Jeg melder mig også gerne til - naturligvis under den forudsætning at I alle vækker mig med fødselsdagssang d. 1.!
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
Gerne! Jeg forestiller mig en spand koldt vand ud over sengen klokken halv fire om morgenen (efter vi er blevet færdige med StarCraft), for at minde dig om at du i allerhøjeste grad stadig er i live. Der er bare ikke noget der slår det at være i live. Det slår i hvert fald alternativet.chr88 wrote:Jeg melder mig også gerne til - naturligvis under den forudsætning at I alle vækker mig med fødselsdagssang d. 1.!
JensH wrote:Tak for endnu en uforglemmelig con. Fantastisk arrangeret
Hvis det er muligt, vil jeg allerede nu gerne reservere hele tre pladser til næste års con...
Jensh
Birka
Kaisa Pil
Vi ses, Jensh
Antal dage? Men der er jo over et år?Stony wrote:DC-278
PræcisCarlei wrote:Mon ikke Merete mener at du mangler 100 dage i din udregning
Nu vi er ved at nitpick'e... skulle det så ikke have været 379 - hvis udgangspunktet er 20150416? 2016 er jo skudår...Stony wrote:DC-278
EDIT: Og så lige udgaven MED lommeregner: DC-378