SOLGT: StarCraft the Boardgame plus Broodwars udvidelsen

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

SOLGT: StarCraft the Boardgame plus Broodwars udvidelsen

Post by Stony »

BGG link til StarCraft the Board Game
BGG link til Broodwars udvidelsen

Spillet står for det meste på hylden og glor på mig. Jeg har kun fået spillet det et par gange. Udvidelsen blot en enkelt gang. Så det hele står næsten som nyt.

Jeg må konstatere at jeg ikke længere får taget mig tid til spil med denne spilletid, så nu skal det videre. Udfordringen er så hvad jeg skal sætte skidtet til. Jeg kan se at på BGG forventer forhandlerne ca. $150 for grundspillet og det samme for udvidelsen. Og det er vel at mærke med bestilling fra USA. Europæerne forlanger ca. €150 og op. Billigere hvis man kan leve med udgaver på andre sprog. Helt så meget sætter jeg nu ikke næsen op efter, men jeg vil heller ikke bare kaste det i grams. Jeg tænker det som minimum bør kunne finansiere et par ekstra Essen indkøb.

Indholdet fra begge æsker er omhyggeligt pakket ned i grundspillets æske, men jeg har stadig Broodwars æsken, som man naturligvis får med. Box insert fra grundæsken er dog smidt ud, for at der kunne blive plads til udvidelsen.

Alt er der, og det klassiske problem med knækkede fødder til flyene og fejlproducerede enheder er udbedret, da jeg i sin tid bestilte erstatninger direkte fra Fantasy Flight. Der er dog en enkelt Battlecruiser der sidder lidt løst på sin fod, men det er udelukkende af kosmetisk betydning. Og hvis man har det rigtige værktøj, vil jeg tro man kan bore hullet ud, og sætte den ordentligt på foden igen.

Hvis der er nogen herinde der kunne have interesse for ovenstående så byd ind. Ellers smider jeg hele dynen på eBay en af de nærmeste dage.
Last edited by Stony on Thu Sep 24, 2015 9:22 am, edited 1 time in total.
Sidst spillet:
Image
User avatar
SmiteMeister
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 184
Joined: Thu Sep 14, 2006 9:37 pm
Location: nyborg
Contact:

Re: S: StarCraft the Boardgame plus Broodwars udvidelsen

Post by SmiteMeister »

Prøv at smid den på https://www.facebook.com/groups/braetspilsmarkedsplads/

Jeg blev nærmest overfaldet indenfor 5 minutter af 4 købstilbud da jeg satte min starcraft+udv. til salg der for en måneds tid siden.
Hansn
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 34
Joined: Mon Apr 07, 2014 12:55 pm
Favoritspil: Spil på min hylde som jeg har nydt mest at spille er: Kolejka (et polsk spil om at stå i kø foran butikker under kommunist styret), Eclipse, er blevet spillet en del gange, nyder spil hvor der er flere lag af strategisk og taktisk tænkning.

Med min 5 årige søn er der blevet spillet temmeligt meget Fire rescue og Ticket to Ride Europe.
Location: Frederiksberg

Re: S: StarCraft the Boardgame plus Broodwars udvidelsen

Post by Hansn »

Hej Stony

Jeg har også svært ved at se hvad salgprisen skulle være, men jeg er interesseret i at se hvad StarCraft kan som Forbidden star ikke kan.

Har sendt dig en privat besked, så kan vi se om vi kan lande på en pris.

VH
Simon
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: S: StarCraft the Boardgame plus Broodwars udvidelsen

Post by Stony »

Jeg har fået et konkret bud på 1000 kroner ligeud.

Nu har andre 48 timer fra NU til eventuelt at byde ind. (Overbud på mindre end 100 kroner ad gangen tages ikke seriøst.)

Skulle der komme nogen nye (gyldige) bud, så starter en ny deadline på 48 timer fra det tidspunkt det nyeste bud blev afgivet.

Hvis ikke der er kommet bedre bud indenfor 48 timer, bliver det hele solgt til den pris.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: S: StarCraft the Boardgame plus Broodwars udvidelsen

Post by Stony »

Så modtog jeg et bud på 1250,-

Det giver så en ny deadline på 48 timer fra nu.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: S: StarCraft the Boardgame plus Broodwars udvidelsen

Post by Stony »

...og så tænker jeg at vi også er ved at være i et prisleje, hvor jeg nok skal dække eventuelle forsendelsesomkostninger.
Sidst spillet:
Image
Lachris
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 65
Joined: Wed Jan 06, 2010 12:15 pm
Location: Bagsværd

Re: S: StarCraft the Boardgame plus Broodwars udvidelsen

Post by Lachris »

Hold da op det er steget i værdi det spil :)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: S: StarCraft the Boardgame plus Broodwars udvidelsen

Post by Stony »

Tja. Populært tema og et spil der er OOP og ikke har udsigt til genoptryk. Jeg læste et sted at Blizzard ikke rigtig gad besvære sig med det, da der var tale om - for dem - småbeløb. Om det så holder vand, aner jeg ikke.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: S: StarCraft the Boardgame plus Broodwars udvidelsen

Post by Stony »

....oooooooooooogggg SOLGT til Parabellum!
Sidst spillet:
Image
Post Reply