Velkommen tilbage!
-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 917 times
Re: Velkommen tilbage!
Tak for de mange venlige ord! Super-fedt at så mange er tilbage ... og forhåbentlig strømmer endnu flere til i løbet af weekenden. Jeg kan se at 73 forskellige brugere har været logget ind på siden siden den blev genåbnet i går, hvilket jeg umiddelbart syntes er rigtig flot!
frouvne, administrator

-
- 25+ indlæg
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 917 times
Re: Velkommen tilbage!
... og så var der også lidt nedetid nu til aften. Øv. Muligvis overreagerede jeg en smule, men da var problemer med at vise siden og jeg ikke kunne komme i kontakt med min udbyder, lukkede jeg straks siden ned. Jeg har nu fjernet de sidste rester fra den gamle WordPress-del, som jeg tror, der er størst sandsynlighed for endnu kunne indeholde inficerede filer og har geninstalleret hele forum-delen. Den rutine jeg har opnået med at rode med siden førte heldigvis til en hurtig genåbning. Og forhåbentlig er vi ved at være i bund med problemerne, så vi kan koncentrere os om at spille og tale om spil.
frouvne, administrator