Efter 1½ uge uden Office-pakke har jeg nu overgivet mig og downloadet OpenOffice. Hvad er jeg dog gået ind til...qute wrote: Office pakken kan du jo bare hente her: http://www.openoffice.org/
Farvel!
Manglende kompabilitet med gamle dokumenter og mange søvnløse nætter.Andrea wrote:Efter 1½ uge uden Office-pakke har jeg nu overgivet mig og downloadet OpenOffice. Hvad er jeg dog gået ind til...qute wrote: Office pakken kan du jo bare hente her: http://www.openoffice.org/
Må jeg foreslå, at du har et eksemplar af Spellforce 2 + div. udvidelser liggende klar

-- Drix
...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Du har påbegyndt en løsrivelsesproces, der kun kan betyde et lille skridt imod en bedre verden. Intet mindre!Andrea wrote:Efter 1½ uge uden Office-pakke har jeg nu overgivet mig og downloadet OpenOffice. Hvad er jeg dog gået ind til...qute wrote: Office pakken kan du jo bare hente her: http://www.openoffice.org/

frouvne, administrator

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 712 times
- Been thanked: 839 times
Plidder pladderDrix wrote:Manglende kompabilitet med gamle dokumenter og mange søvnløse nætter.

I forhold til, at OO er gratis, så er det fantastisk, så meget det kan.
Men et par spells i baghånden skader nok ikke. Man ved jo aldrig, hvad sådan en gang tekstbehandling kan udarte sig til!
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Lol....fanatisme længe leve.Gunness wrote:Plidder pladderDrix wrote:Manglende kompabilitet med gamle dokumenter og mange søvnløse nætter.OO fungerer fremragende på de fleste punkter. Og prøv Office 2007 - så kan vi tale om manglende kompabilitet med gamle dokumenter.
I forhold til, at OO er gratis, så er det fantastisk, så meget det kan.
Men et par spells i baghånden skader nok ikke. Man ved jo aldrig, hvad sådan en gang tekstbehandling kan udarte sig til!
-- Drix
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Det er så sandt, som det er sagt!Gunness wrote: Men et par spells i baghånden skader nok ikke. Man ved jo aldrig, hvad sådan en gang tekstbehandling kan udarte sig til!
Nå, jeg er nu ikke helt tryg ved OO, men nu kunne jeg ikke vente længere. Heldigvis har vi lige lånt 2. sæson af Battlestar Galactica, så når jeg om lidt bliver alt for bekymret for mine filer, så kan jeg kaste mig over den serie i stedet

Du er en meget klog kvindeAndrea wrote: Det er så sandt, som det er sagt!
Nå, jeg er nu ikke helt tryg ved OO, men nu kunne jeg ikke vente længere. Heldigvis har vi lige lånt 2. sæson af Battlestar Galactica, så når jeg om lidt bliver alt for bekymret for mine filer, så kan jeg kaste mig over den serie i stedet

-- Drix
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 712 times
- Been thanked: 839 times
Tja, hvis det er fanatisk at sige, at skidtet er godt, så er jeg vel fanatiker. Wow.Drix wrote:Lol....fanatisme længe leve.

Men helt enig i, at BS er en fed, fed serie. Og efter at have set Miami Vice skulle man jo slet ikke tro, at Edward James Olmos kunne tale forståeligt. Men det kan han

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Jeg kan kun lykkeønske dig med første skridt mod at leve i en fri verdenAndrea wrote:Efter 1½ uge uden Office-pakke har jeg nu overgivet mig og downloadet OpenOffice. Hvad er jeg dog gået ind til...qute wrote: Office pakken kan du jo bare hente her: http://www.openoffice.org/

Thunderbird 2.0 er jo lige kommet ud, så hvis du leder efter et godt mailprodukt så led ikke længere

Hvad synes du om OO indtil videre?

- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Jamen Tordenfuglen har jeg skam hele tiden brugtqute wrote: Thunderbird 2.0 er jo lige kommet ud, så hvis du leder efter et godt mailprodukt så led ikke længere![]()

Jeg kører godt nok ikke alle mailadresser over den, men jeg har hentet 2.0 ned, og det fungerer ganske fint.
Nu ligner det jo meget Microsoft Office-pakken, så indtil videre har der ikke været problemer med Worddokumenterne (dog lader det til, at der ikke er helt de samme standardfonte, men det er knapt så vigtigt i første omgang). Til gengæld kan regnearket ikke helt det samme som Excel (eller også har jeg ikke opdaget, hvordan man skal gøre det anderledes), så jeg har ikke fået opdateret vores brætspilsdatabase-fil her på det sidste*Hvad synes du om OO indtil videre?
*håber ikke at Tina læser det...