50+ spil til salg med afhentning i 2900 Hellerup [Lukket]
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 636 times
- Been thanked: 936 times
Re: 50+ spil til salg med afhentning i 2900 Hellerup
Prøver at få det koordineret med Brian inden fredag. Jeg er dog lidt svær at koordinere med i disse dage grundet vores nye datter og deraf følgende hospitalsindlæggelse. Men satser på, at vi finder en løsning ang. fredag.
frouvne, administrator

Jeg køber gerne Napoleon: The Waterloo Campaign, hvis det er 2. eller 3. edition.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Jeg vil tro, det er first edition. Det er i hvert tilfælde en gammel udgave.kimsand wrote:Jeg køber gerne Napoleon: The Waterloo Campaign, hvis det er 2. eller 3. edition.
frouvne, administrator

Jeg vil gerne overtage Thunder Alley, hvis det stadig er ledigt.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Det er reserveret til dig sammen med de andre titler. Svarer dig i en pb, så vi kan få en aftale om afhentning i stand.Maxxor wrote:Jeg vil gerne overtage Thunder Alley, hvis det stadig er ledigt.
frouvne, administrator

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Har I helt styr på udgaverne?Frouvne wrote:Jeg vil tro, det er first edition. Det er i hvert tilfælde en gammel udgave.kimsand wrote:Jeg køber gerne Napoleon: The Waterloo Campaign, hvis det er 2. eller 3. edition.

1st edition blev udgivet af Gamma Two tilbage først i halvfjerdserne - lige den udgave har jeg faktisk aldrig set et eksemplar af.
2nd ed. blev udgivet af Avalon Hill senere i halvfjerdserne. Columbia Games udgav så 3rd ed. i starten af halvfemserne, og 4th ed. for et par år siden.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Det har jeg i hvert tilfælde ikke! Der står Columbia Games på æsken. Illustrationen er bare så trist og uinspireret, at jeg tænkte, det var en ældgammel udgave.Jens_Hoppe wrote:Har I helt styr på udgaverne?Frouvne wrote:Jeg vil tro, det er first edition. Det er i hvert tilfælde en gammel udgave.kimsand wrote:Jeg køber gerne Napoleon: The Waterloo Campaign, hvis det er 2. eller 3. edition.
1st edition blev udgivet af Gamma Two tilbage først i halvfjerdserne - lige den udgave har jeg faktisk aldrig set et eksemplar af.
2nd ed. blev udgivet af Avalon Hill senere i halvfjerdserne. Columbia Games udgav så 3rd ed. i starten af halvfemserne, og 4th ed. for et par år siden.

frouvne, administrator