Alt er solgt!
- Mikkel
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 27 times
Re: S: Flere spil - Byd!
Hvis det er muligt at reservere, så vil jeg gerne reservere Castle Panic-pakken til den kommende 1. (mit spilbudget denne måned er FOR LÆNGST brugt
)

Sender dig lige en PB, så finder vi ud af nogetMikkel wrote:Hvis det er muligt at reservere, så vil jeg gerne reservere Castle Panic-pakken til den kommende 1. (mit spilbudget denne måned er FOR LÆNGST brugt)

Ohh Crap...Burde tjekke her noget oftere :/nors wrote:Sender dig lige en PB, så finder vi ud af nogetMikkel wrote:Hvis det er muligt at reservere, så vil jeg gerne reservere Castle Panic-pakken til den kommende 1. (mit spilbudget denne måned er FOR LÆNGST brugt)
Hvis Mikkel springer fra eller spilbudgettet ikke er til det i næste måned, kunne jeg godt aftage Castle Panic

NoteretLachris wrote:Ohh Crap...Burde tjekke her noget oftere :/
Hvis Mikkel springer fra eller spilbudgettet ikke er til det i næste måned, kunne jeg godt aftage Castle Panic

- Parabellum
- 250+ indlæg
- Favoritspil: http://boardgamegeek.com/user/Parabellum76
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Tallens
- 50+ indlæg
- Favoritspil: (Boardgames): Terra Mystica, Elder Sign, Battlestar Galactica, Pueto Rico, Pandemic, Gloom, Twilight Imperium 3.
(RPG): Call of Cthulhu, Ars Magica, World of Darkness (old).
(TCG): Vampire the Eternal Struggle, Magic the Gathering (+Online) - Location: Aarhus
Gad godt både Summoner Wars og Cuttthroat, men jeg har ikke en rød klejne.
Hvis de stadig hænger i til omkring d. 1. så kigger jeg lige intensivt på tråden igen
//T
Hvis de stadig hænger i til omkring d. 1. så kigger jeg lige intensivt på tråden igen

//T
Det gør du bareTallens wrote:Gad godt både Summoner Wars og Cuttthroat, men jeg har ikke en rød klejne.
//T

Hvis du lover ikke at springe fra, kan vi godt finde ud af en reservation af SW.
(CC ser ud til at blive solgt til en anden)
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 545 times
- Been thanked: 330 times
Re: S: 'Komplet' Summoner Wars - Byd!
Jeg er stadig interesseret i dine 2nd summoners, hvis det skulle være...

Det bliver fortsat kun solgt samletJonezy wrote:Jeg er stadig interesseret i dine 2nd summoners, hvis det skulle være...

Nu hvor ALLE mine Cthulhu Wars udvidelser ankommer i morgen (YEAHHH), så er der en endnu 'skarpere' pris på det sidste spil.
Ny pris på Summoner Wars 750,-
Ny pris på Summoner Wars 750,-
Re: S: 'Komplet' Summoner Wars - 750,-!!!
Jeg snupper sgu dit spil.
Har grundsættet, men mon ikke jeg kan sælge det fra
Har grundsættet, men mon ikke jeg kan sælge det fra

Re: S: 'Komplet' Summoner Wars - RESERVERET
Hvis nu Summoner Wars ikke bliver solgt alligevel, så skriv endelig til mig