Skal jeg eventuelt sætte en femte spiller på, eller er det et bevidst valg med fire?Gunness wrote:Jeg introducerer gerne Dogs of War i modul 2 . Jonezy vil også gerne spille med.
Dogs of War: Gunness, Jonezy, [ledig], [ledig]
Djengis Con - VII spilplanlægning
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Re: Djengis Con - VII spilplanlægning
Sidst spillet:

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 837 times
Det er bevidst, da jeg tænker det godt kan blive lidt tungt med 5. Er der stort ønske om fuld besætning, finder vi nok en løsning.Stony wrote:Skal jeg eventuelt sætte en femte spiller på, eller er det et bevidst valg med fire?Gunness wrote:Jeg introducerer gerne Dogs of War i modul 2 . Jonezy vil også gerne spille med.
Dogs of War: Gunness, Jonezy, [ledig], [ledig]
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Sir William
- 1000+ indlæg
Bliver der fortsat spillet Colosseum natten til lørdag, Lars?
For så vil jeg gerne være med.
For så vil jeg gerne være med.
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Modul 1 (Efter Trickerion): Colosseum: Larsine, Sir William, [ledig], [ledig], [ledig]
-
- 25+ indlæg
Jeg er også på ColosseumLarsine wrote:Modul 1 (Efter Trickerion): Colosseum: Larsine, Sir William, [ledig], [ledig], [ledig]

- Michael
- zfire
- 100+ indlæg
- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 86 times
Jeg vil også gerne være med til Colosseum og hopper også på TrickerionLarsine wrote:Modul 1 (Efter Trickerion): Colosseum: Larsine, Sir William, [ledig], [ledig], [ledig]
-
- 25+ indlæg
Jeg tager gerne den sidste plads på Trickerion, men kan godt hoppe fra hvis der er en anden der rigtig gerne vil have pladsen. Er ret sikker på det nok kommer på bordet hjemme hos Lars efter Djengis Con 

Last edited by TerrifiedTuna on Mon Mar 28, 2016 9:47 pm, edited 1 time in total.
- Michael
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 837 times
Du skal da være så velkommenNissi wrote:Jeg vil gerne på Dogs of War in modul 2

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 543 times
- Been thanked: 330 times
Når jeg nu alligevel skal være ondskabsfuld og backstabber-agtig lørdag formiddag kan jeg lige så godt starte Djengis med en seriøs omgang survival of the fittest...
Derfor vil jeg gerne stå for noget Evolution fredag aften i modul 1, og Carsten har allerede råbt shotgun for en plads. Det er med vilje, at der kun er sat fire spillere på og vi kunne muligvis afprøve Flight udvidelsen også, hvis vi har lyst.
Evolution : Jonezy, Carlei, [ledig], [ledig]

Derfor vil jeg gerne stå for noget Evolution fredag aften i modul 1, og Carsten har allerede råbt shotgun for en plads. Det er med vilje, at der kun er sat fire spillere på og vi kunne muligvis afprøve Flight udvidelsen også, hvis vi har lyst.
Evolution : Jonezy, Carlei, [ledig], [ledig]
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
- Kanzler
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 246 times
- Been thanked: 2 times
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Så skulle der gerne være opdateret til og med her. Hvis I er uenige, så smid lige en besked.
Sidst spillet: