Djengis Con - VII spilplanlægning

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by BlueSwan »

Nissi wrote:Jeg vil gerne have Keyflower + The Merchants på i Modul 3. Der er plads til 5 spillere mere. Jeg står selvfølgelig for regelforklaring.

Desuden vil jeg gerne have Hansa Teutonica på i Modul 5. Der er plads til 4 spillere mere. Der står jeg også for regelforklaring.
Hvis du nu byttede rundt, så vil jeg være klar på Hansa Teutonica i modul 3 (men ikke i modul 5).
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Jonezy »

Nissi wrote:Jeg vil gerne have Keyflower + The Merchants på i Modul 3. Der er plads til 5 spillere mere. Jeg står selvfølgelig for regelforklaring.

Desuden vil jeg gerne have Hansa Teutonica på i Modul 5. Der er plads til 4 spillere mere. Der står jeg også for regelforklaring.
Er vi ude i grundspil eller kunne Britannia kortet komme på tale? Det kunne jeg nemlig godt tænke mig at prøve med 5 spillere... Jeg har kun søndag tilbage i programmet og bliver ikke ked af det, hvis du vil bytte rundt på dine spil og spille Hansa Teutonica med Kasper lørdag...:)
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Frouvne »

Nissi wrote:Jeg vil gerne have Keyflower + The Merchants på i Modul 3. Der er plads til 5 spillere mere. Jeg står selvfølgelig for regelforklaring.
Det vil jeg gerne være med til. :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Stony »

Opdateret hertil.

Bemærk i øvrigt, at aktivitetsniveauet den kommende uge - i hvert fald for mit vedkommende - vil blive lavt, da jeg er ude af landet, og jeg ved ikke hvor tit jeg liiiiige når online.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Aratar »

Jeg vil rigtig gerne spille nogle af de fire følgende:
- Above and below
- Fury of Dracula (3rd Ed.)
- Zombicide: Black Plague
- Raiders of the North Sea

Er der mon nogen, der har et eksemplar og trænger til at få det luftet? Jeg læser gerne op på reglerne, hvis det er.

Jeg har selv et eksemplar af La Granja, som jeg gerne vil have prøvet igen. Er der nogen, der kunne være klar på det i løbet af weekenden?

Jeg er pt. fri i modul 3-5.
Image
User avatar
AndersC
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 196
Joined: Fri Jan 25, 2013 12:09 pm
Location: Birkerød
Has thanked: 64 times
Been thanked: 3 times

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by AndersC »

Aratar wrote:Jeg vil rigtig gerne spille nogle af de fire følgende:
- Above and below
- Fury of Dracula (3rd Ed.)
- Zombicide: Black Plague
- Raiders of the North Sea

Er der mon nogen, der har et eksemplar og trænger til at få det luftet? Jeg læser gerne op på reglerne, hvis det er.

Jeg har selv et eksemplar af La Granja, som jeg gerne vil have prøvet igen. Er der nogen, der kunne være klar på det i løbet af weekenden?

Jeg er pt. fri i modul 3-5.
Jeg har Fury of Dracula 3rd Ed. og er klar på det. Forhåbentlig kan man nå det i modul 3, hvor jeg er fri :)
Sidst spillet:
Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by akwlinka »

jeg vil gerne på
Keyflower + The Merchants : Nissi, Frouvne, [ledig], [ledig], [ledig], [ledig]
i modul 3
Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Aratar »

AndersC wrote:
Aratar wrote:Jeg vil rigtig gerne spille nogle af de fire følgende:
- Above and below
- Fury of Dracula (3rd Ed.)
- Zombicide: Black Plague
- Raiders of the North Sea

Er der mon nogen, der har et eksemplar og trænger til at få det luftet? Jeg læser gerne op på reglerne, hvis det er.

Jeg har selv et eksemplar af La Granja, som jeg gerne vil have prøvet igen. Er der nogen, der kunne være klar på det i løbet af weekenden?

Jeg er pt. fri i modul 3-5.
Jeg har Fury of Dracula 3rd Ed. og er klar på det. Forhåbentlig kan man nå det i modul 3, hvor jeg er fri :)
Super - det lyder som en plan :D
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Sir William »

Jeg er på Nippon i modul 5
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by BlueSwan »

Nogen der har lyst til et slag Twilight Struggle i modul 3? Du skal helst have spillet det nogle gange.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Greve
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 70
Joined: Tue Feb 12, 2008 11:22 pm
Location: Århus

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Greve »

Jeg vil gerne på keyflower i modul 3.

Keyflower + The Merchants : Nissi, Frouvne, akwlinka, [ledig], [ledig], [ledig]
Mvh Jørgen Greve
Affenberg
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 92
Joined: Tue Jan 10, 2012 1:36 am
Location: 2400 København NV

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Affenberg »

Jeg snupper også en Keyflower plads i modul 3. :)

Keyflower + The Merchants : Nissi, Frouvne, akwlinka, Greve, Affenberg, [ledig]
Dingo
Posts: 6
Joined: Wed Mar 30, 2016 11:05 am
Favoritspil: Sid Meier's Civilization
Forbidden Stars
Location: København
Contact:

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Dingo »

Modul 1: (fredag)
Forbidden Stars (2 borde) : AndersC, Aratar, Bostrup, Jeppe, zutcorp, Buccaneer
jeg vil gerne være med til Forbidden stars hvis jeg kan. gætter på der er plads med 2 borde medminde folk vil spille med 3 spiller til hver isteden for 4.

Kender desvære ikke rigtig de andre spil på listen men hvis der er en venlig person som kan fortælle om nogle af de andre spil har nyt kort hvert spil så ville det være dejligt. forbidden stars har at man kan sætte felterne ind som nyt kort og civilization har det også.

hvis der kommer sid meiers civilication til con, så det ikke på listen. så vil jeg gerne med på det også. evt medbringe mit om nødvendigt
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by BlueSwan »

Tror alligevel at jeg hopper på Keyflower

MODUL 3

Keyflower + The Merchants : Nissi, Frouvne, akwlinka, BlueSwan, [ledig], [ledig]
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Bugge »

Stille og roligt skyder vi os ind på nogle spil og nogle grupperinger i de respektive moduler. Nu er det på tide at jeg kommer med mit næste input.

For det første vil jeg gerne gøre det officielt at der spilles Helvetia og La Granja i Modul 4 (lørdag aften) :D
Deltagere er Vivi, Taibi og undertegnende. Det giver en ledig plads.

Med hensyn til Saint Petersburg 2nd Ed. (5-mands versionen), så er der stadig mulighed for det i Modul 3 (lørdag eftermiddag), hvis du er interesseret Larsine. Hvis ja så prøver vi at finde 3 til, og når de er fundet, så synes jeg at vi i konsensus skal finde endnu et godt 5-mandsspil. Min liste af mulige brætspil er i hvert tilfælde lang.

Tak for tilbudet for at overtage din plads i Indonesia i Modul 1 (fredag aften) Nicolai, som jeg siger tak til, men ind til videre nej tak. Jeg tror hellere jeg vil hoppe på Tempus med dig Robert, men som du skriver er det bedst med 5, og jeg ved ikke om du vil sætte det op, hvis vi ikke når det antal.

Endelig vil jeg gøre reklame for den sidste plads til Byzantium i Modul 2 (lørdag formiddag).

Når jeg ser reaktionerne fra dette tager jeg/vi næste skridt på at skyde os ind på brætspil paradiset :wink: .

Søren
Post Reply