1. Hvad gør jeg nu? Har fået nogle mails på BGG, men kun en lille del kontra hvad jeg forventede ud fra ovenstående resultat
2.Hvor kan jeg se resultatet?
Danish -with shipping- Math Trade May 2016
- Sir William
- 1000+ indlæg
- Parabellum
- 250+ indlæg
- Favoritspil: http://boardgamegeek.com/user/Parabellum76
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Danish -with shipping- Math Trade May 2016
Bare klik på brugernavnet ud for hvert enkelt spil du har fået trade for/med og den tager dig automatisk til en BGG trade med brugeren.
-
- 250+ indlæg
På det "Trade Offer" jeg har sendt dig (angående Earth Reborn fra Math Trade'n), må du også meget gerne først godkende den (husk at trykke 'submit' også), og derefter markere at du har sendt den. Så kan jeg give dig feedback, hvilket vil øge chancen for at folk vil trade med dig en anden gang (forudsat min feedback er positiv ; - )).Sir William wrote:1. Hvad gør jeg nu? Har fået nogle mails på BGG, men kun en lille del kontra hvad jeg forventede ud fra ovenstående resultat
- Sir William
- 1000+ indlæg
Skal jeg gøre det nu eller når jeg har sendt?Michael_Olsen wrote:På det "Trade Offer" jeg har sendt dig (angående Earth Reborn fra Math Trade'n), må du også meget gerne først godkende den (husk at trykke 'submit' også), og derefter markere at du har sendt den. Så kan jeg give dig feedback, hvilket vil øge chancen for at folk vil trade med dig en anden gang (forudsat min feedback er positiv ; - )).Sir William wrote:1. Hvad gør jeg nu? Har fået nogle mails på BGG, men kun en lille del kontra hvad jeg forventede ud fra ovenstående resultat
Og spillene er på vej med min kollega til Ringsted, så er det bare om den ordning er acceptabel

-
- 250+ indlæg
Det har vi jo aftalt, så jeg synes godt man kan kalde den "shipped".Sir William wrote:Skal jeg gøre det nu eller når jeg har sendt?Michael_Olsen wrote:På det "Trade Offer" jeg har sendt dig (angående Earth Reborn fra Math Trade'n), må du også meget gerne først godkende den (husk at trykke 'submit' også), og derefter markere at du har sendt den. Så kan jeg give dig feedback, hvilket vil øge chancen for at folk vil trade med dig en anden gang (forudsat min feedback er positiv ; - )).Sir William wrote:1. Hvad gør jeg nu? Har fået nogle mails på BGG, men kun en lille del kontra hvad jeg forventede ud fra ovenstående resultat
Og spillene er på vej med min kollega til Ringsted, så er det bare om den ordning er acceptabel
Jeg giver feedback lige så snart jeg har checket spillets stand : - )
Ja, det har jeg også opdaget. Loony Quest var fx slet ikke på min radar inden.Parabellum wrote:Personligt synes jeg også at det er ret sjovt, faktisk er halvdelen af fornøjelsen ved en MT for mig selve oplevelsen (kigge, vælge mv.), at man så også får nogle gode byt med er en bonus. Jeg har fundet mange spil pga math trades, som jeg ellers aldrig havde set eller hørt om, som har vist sig at være gode spil.