Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Myde »

Efter jeg blev introduceret til Factory Funner forleden blev jeg simpelthen nød til at eje det, så nu er der røget en ordre afsted :roll:
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Blood Rage landede fra 365 Games i går til ca. 487 kr.
Så nu er der dømt Total Viking Power :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Til morgen kom Dawn of the Zeds (Third edition). Ideen om solo-spil kan ofte tænde mig ... til gengæld lykkes det sjældent at få dem på bordet. Det skal blive spændende at se om det lykkes i dette tilfælde.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:Til morgen kom Dawn of the Zeds (Third edition).
Spændende, jeg glæder mig til at høre hvad du synes. Jeg har både 1st og 2nd ed., men har faktisk kun spillet 2nd ed. - og kun én gang, for et års tid siden. Jeg synes nok det var OK, men åbenbart så heller ikke mere, siden jeg nu ikke har forsøgt mig med det igen. Som jeg husker det, tænkte jeg dengang, at det ville have været sjovere som multi-player coop, snarere end solitaire: Flere hænder til at sidde og fiddle med alt det procesuelle og mekaniske, og nogen man kunne snakke med om spillet.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:
Frouvne wrote:Til morgen kom Dawn of the Zeds (Third edition).
Spændende, jeg glæder mig til at høre hvad du synes. Jeg har både 1st og 2nd ed., men har faktisk kun spillet 2nd ed. - og kun én gang, for et års tid siden. Jeg synes nok det var OK, men åbenbart så heller ikke mere, siden jeg nu ikke har forsøgt mig med det igen. Som jeg husker det, tænkte jeg dengang, at det ville have været sjovere som multi-player coop, snarere end solitaire: Flere hænder til at sidde og fiddle med alt det procesuelle og mekaniske, og nogen man kunne snakke med om spillet.
Uden at skulle gøre mig klog på spillet, da jeg endnu ikke har pakket det ud, så er der sket store forandringer til 3rd edition og en af dem er, at det nu sælges som et 1-4 spillers spil. Håber ikke det betyder, at du er nødt til at anskaffe dig endnu en udgave af spillet, Jens! :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:Håber ikke det betyder, at du er nødt til at anskaffe dig endnu en udgave af spillet, Jens! :wink:
Jeg tror og håber at jeg klarer mig! ;-)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

... Men jeg har fået et par andre ting ind ad døren i dag: Det Sdj-nominerede Imhotep (som allerede er prøvet, og nok fundet for let), Rio Grande flyspillet Tin Goose, og endelig det lille japanske murder mystery-spil In A Grove.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Myde »

Jeg fik 7 wonders duel ind af døren i dag. Det der med ikke at købe spil før jeg er flyttet ind i mit nye hus går ikke så godt :lol:
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Mindre mirakel.... Har hentet 2x Tokaido Collector's Edition til Carsten og jeg på posthuset i dag!!! :shock: :shock: :shock:

Så er der ('lidt forsinket') dømt zen med malede minier og soundtrack til....:D
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Jonezy wrote:Mindre mirakel.... Har hentet 2x Tokaido Collector's Edition til Carsten og jeg på posthuset i dag!!! :shock: :shock: :shock:

Så er der ('lidt forsinket') dømt zen med malede minier og soundtrack til....:D
Så må jeg efterhånden være den sidste backer, der endnu venter... *snøft*. :cry:
frouvne, administrator

Image
User avatar
AndersC
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 196
Joined: Fri Jan 25, 2013 12:09 pm
Location: Birkerød
Has thanked: 64 times
Been thanked: 3 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by AndersC »

Frouvne wrote: Så må jeg efterhånden være den sidste backer, der endnu venter... *snøft*. :cry:
Du er ikke den eneste :|
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Da jeg i anden anledning var i Faraos Cigarer tog jeg Mottainai med. Jeg har længe tænkt, at jeg næsten var nødt til at prøve, om det er en reel konkurrent til Glory to Rome og da prisen var rimelig tænkte jeg, at det er nu, det skal prøves.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Hvad gav du for det? Har printet print&play-udgaven, menn hvis den rigtige udgave er til rimelig pris, er det ikke besværet værd at gøre det selv.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Gunness wrote:Hvad gav du for det? Har printet print&play-udgaven, menn hvis den rigtige udgave er til rimelig pris, er det ikke besværet værd at gøre det selv.
139,- Det er udgaven for 2-3 spillere.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Ok, tak :)

Personligt ville jeg sætte pris på, hvis alle ville skrive priser på for de spil, de køber i div. butikker (private handler giver ikke så megen mening) - så kan vi andre se, om det er et godt tilbud vi ikke kan leve foruden :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply