+1Gunness wrote:Ok, tak
Personligt ville jeg sætte pris på, hvis alle ville skrive priser på for de spil, de køber i div. butikker (private handler giver ikke så megen mening) - så kan vi andre se, om det er et godt tilbud vi ikke kan leve foruden

+1Gunness wrote:Ok, tak
Personligt ville jeg sætte pris på, hvis alle ville skrive priser på for de spil, de køber i div. butikker (private handler giver ikke så megen mening) - så kan vi andre se, om det er et godt tilbud vi ikke kan leve foruden
Det er vel bare om at gå i gang og så må vi se, om andre følger efter. Jeg vil næppe være en af dem, der er god til at få informationen med, da jeg først skriver, når jeg har modtaget spillet og da er den kedelige detalje med betalingen for længst overstået.Gunness wrote:[...] Personligt ville jeg sætte pris på, hvis alle ville skrive priser på for de spil, de køber i div. butikker (private handler giver ikke så megen mening) - så kan vi andre se, om det er et godt tilbud vi ikke kan leve foruden
... så blev min tålmodighed (langt om længeJonezy wrote:Mindre mirakel.... Har hentet 2x Tokaido Collector's Edition til Carsten og jeg på posthuset i dag!!!![]()
![]()
[...]
Nu er det jo for sent at være med, men må man spørge hvad det ca. endte med koste, jeg begynder efterhånden meget at fortryde jeg ikke backede det mens det var muligt...Frouvne wrote:... så blev min tålmodighed (langt om længeJonezy wrote:Mindre mirakel.... Har hentet 2x Tokaido Collector's Edition til Carsten og jeg på posthuset i dag!!!![]()
![]()
[...]
) belønnet...
Jeg modtog også mit eksemplar i dag!Frouvne wrote:... så blev min tålmodighed (langt om længeJonezy wrote:Mindre mirakel.... Har hentet 2x Tokaido Collector's Edition til Carsten og jeg på posthuset i dag!!!![]()
![]()
[...]
) belønnet...
TakJonezy wrote:Velkommen i klubben Allan og Anders!
Rasmus, jeg tror jeg gav omkring 800,- for mit Tokaido CE med malede minier, 2 expansions, metal mønter, CD med stemnings musik og extra stort bræt. Så på trods stor forsinkelse og pænt ringe kommunikation fra Fun Forge side, så er jeg rigtig godt tilfreds. Nu skal jeg bare have spillet det 35 gange, så jeg kan nå at prøve samtlige figurer....
Ja, hvis man havde været lidt mere vågen på DC bazaren, kunne du have ejet Arkwright allerede. Ja beklager, men den måtte jeg altså lige skyde af.BlueSwan wrote:Har lige bestilt Arkwright, Indonesia og Yinsh. Kommer dog først engang til efteråret, så jeg må væbne mig med tålmodighed.
I know, jeg bød også på det, men var travlt optaget af Madeira søndag formiddag, så jeg tabte både buddet på Arkwright og La Granja. Sådan er der så meget!Stony wrote:Ja, hvis man havde været lidt mere vågen på DC bazaren, kunne du have ejet Arkwright allerede. Ja beklager, men den måtte jeg altså lige skyde af.BlueSwan wrote:Har lige bestilt Arkwright, Indonesia og Yinsh. Kommer dog først engang til efteråret, så jeg må væbne mig med tålmodighed.
Thumbs up for priserJonezy wrote:Til de pris bevidste tror jeg nok at jeg gav 400,- for AQ udvidelsen og omkring 130,- for fjollet økse-spil plus noget fragt.
Den tror jeg ungerne sagtens kan være med på. Især hvis I får god griner af at se hinanden 'epic-faile'...RasJer wrote:Thumbs up for priserJonezy wrote:Til de pris bevidste tror jeg nok at jeg gav 400,- for AQ udvidelsen og omkring 130,- for fjollet økse-spil plus noget fragt.og økse-spillet kan det spilles af børn i 3, 6, og 10 årsalderen? Eller er det bedst til fulde voksne? (Efter din vurdering?) og kan det evt bruges til begge? (Altså ikke en kombination af de to)