Jeg har et eksemplar, jeg gerne vil sælge, inklusive udvidelsen On the Brink og In the Lab. Spillet er dog efterhånden temmelig slidt efter rigtig mange gennemspilninger. Alt er samlet i æsken fra In the Lab.
Jeg kan evt. sende billeder, hvis du er interesseret.
tullis wrote:Hej...Jeg går ud fra du kender til http://braetspilspriser.dk/? Ellers er det en god pris-sammenlignings side for brætspil
Det er det nemlig, men det kan nok ikke slå prisen på et godt, brugt eksemplar
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
tullis wrote:Hej...Jeg går ud fra du kender til http://braetspilspriser.dk/? Ellers er det en god pris-sammenlignings side for brætspil
Kender det skam godt Men pengene er lidt små så de der ~280 kr, som det koster på de fleste sider, er lidt meget at betale hvis jeg nu kunne købe et brugt men velholdt spil og give det et nyt hjem
faa87 wrote:Jeg har et eksemplar, jeg gerne vil sælge, inklusive udvidelsen On the Brink og In the Lab. Spillet er dog efterhånden temmelig slidt efter rigtig mange gennemspilninger. Alt er samlet i æsken fra In the Lab.
Jeg kan evt. sende billeder, hvis du er interesseret.
Det befinder sig i Århus og skal derfor sendes.
Tak for tilbuddet men der er desværre ingen af udvidelserne der sådan uden videre tiltaler mig Jeg ville desuden også gerne finde en på Sjælland så spillet slap for at blive sendt eftersom jeg har hørt meget om hvordan folk bliver snydt.. Desværre :/
Ette wrote:
Tak for tilbuddet men der er desværre ingen af udvidelserne der sådan uden videre tiltaler mig Jeg ville desuden også gerne finde en på Sjælland så spillet slap for at blive sendt eftersom jeg har hørt meget om hvordan folk bliver snydt.. Desværre :/
Ikke fordi jeg vil af med mit Pandemic, men jeg har aldrig hørt om en der blev direkte snydt herinde.
Værste jeg har hørt er en som kørte efter en spil og da han kom havde sælgeren solgt det uden at informere ham der var på vej om det.
Vi er en ret lille gruppe af brætspillere her, det er ikke DBA
Ette wrote:
Ikke fordi jeg vil af med mit Pandemic, men jeg har aldrig hørt om en der blev direkte snydt herinde.
Værste jeg har hørt er en som kørte efter en spil og da han kom havde sælgeren solgt det uden at informere ham der var på vej om det.
Vi er en ret lille gruppe af brætspillere her, det er ikke DBA
Jeg har heller ikke hørt om nogen, som er blevet snydt - men hvis det sker, vil jeg meget meget gerne vide det!!!!!
Jeg har førsteudgaven derhjemme, som jeg godt vil slippe for 100 kr. Det er godt brugt (50-100) gennemspilninger. Kortene er i kortlommer, så de er i orden.