Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Er sgu pænt misundelig på de Japon Brand spil, folk har hevet med hjem især Cattack No1 og Who Soiled the Toilet... Tilgengæld dukkede der en flinker mand op med mit Mechs vs. Minions igår og jeg skal da lige love, at man får noget for sine penge her... :D Kæmpe kasse fyldt til randen med lækre komponenter. Jeg er meget imponeret...
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5123
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 499 times
Been thanked: 548 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Og det er også sjovt?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Gunness wrote:Og det er også sjovt?
Se 'hvad har du spillet i dag?' - tråden...;)
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5123
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 499 times
Been thanked: 548 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Damn you, Jon (og Dice Tower. Og Drive Thru. Og flere andre). Bestilt :D
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
AndersC
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 196
Joined: Fri Jan 25, 2013 12:09 pm
Location: Birkerød
Has thanked: 64 times
Been thanked: 3 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by AndersC »

JoelP wrote: Var det den helt store Codex deluxe box, du fandt dernede?
Dog ikke.. Den kostede vist 200 euro og var udsolgt da jeg fandt ud af, at Codex faktisk var på messen.. Det er Core sættet (alle grønne og røde kort, så vidt jeg forstår..) Du må sige til hvis vi skal teste det en dag :)
Sidst spillet:
Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by JoelP »

AndersC wrote:
JoelP wrote: Var det den helt store Codex deluxe box, du fandt dernede?
Dog ikke.. Den kostede vist 200 euro og var udsolgt da jeg fandt ud af, at Codex faktisk var på messen.. Det er Core sættet (alle grønne og røde kort, så vidt jeg forstår..) Du må sige til hvis vi skal teste det en dag :)
Ja, sig endelig til hvis du mangler en at teste det med. Hoppede næsten på kickstarten, men 200 dollar plus porto var lige dyrt nok :P
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14612
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 650 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Endte med at købe min egen version af Terraforming Mars, da jeg godt kunne tænke mig at lære spillet lidt bedre at kende.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5123
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 499 times
Been thanked: 548 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Var forbi Nørdmarked i Indre Kbh og købte Tides of Time til 50 kr.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

Var forbi og ønske Marit tillykke med at den ældste tegneseriebutik i galaxen nu er fyldt 45 år, og i den forbindelse havde de 20% rabat, og jeg kom til at købe Red Dragon Inn 4, RDI Allies Keet & Nitre, Boss Monster: Crash Landing og Shadowrin: Run Faster Limited Edition, og så tror jeg at jeg har fået formøblet alle de danske penge jeg fik i fødselsdagsgave som var øremærket til spil.
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 334
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 16 times
Been thanked: 4 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by APK »

Var i Berlin i efterårsferien og benyttede lejligheden til at besøge et par fremragende brætspilbutikker. Der var ikke mange Essen-nyheder, men ned i kurven faldt:

Jorvik
Ein fest für Odin
Bohnanza - Das Duell
Burgen von Burgund - Das Kartenspiel
The Game
/APK
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by BlueSwan »

Har fået Vinhos Special Edition ind ad døren og burde få Blood Rage en af de kommende dage.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by BlueSwan »

BlueSwan wrote:Har fået Vinhos Special Edition ind ad døren og burde få Blood Rage en af de kommende dage.
Ha, så kom Blood Rage faktisk ind ad døren!

Desværre må jeg endnu engang konstatere at man ikke bare skal bestille fra det billigste sted på nettet. Bestilte spillet da jeg så det billigt på 365games.co.uk, men indpakningen var absurd. Bare lidt tynd pap udenom spillet - ingen beskyttelse, så spillet har fået nogle bump på kassen. Det er en af årsagerne til at jeg er blevet så glad for Philibert i Frankrig. De pakker fandeme spillene ind som om at det var æg der skulle transporteres - det er god stil!
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

BlueSwan wrote:Desværre må jeg endnu engang konstatere at man ikke bare skal bestille fra det billigste sted på nettet. Bestilte spillet da jeg så det billigt på 365games.co.uk, men indpakningen var absurd. Bare lidt tynd pap udenom spillet - ingen beskyttelse, så spillet har fået nogle bump på kassen. Det er en af årsagerne til at jeg er blevet så glad for Philibert i Frankrig. De pakker fandeme spillene ind som om at det var æg der skulle transporteres - det er god stil!
Men så har du selvfølgelig klaget til afsender. Da jeg var ud for at noget lignende skete med min gave fra Secret Santa, fik jeg en klækkelig reduktion i prisen. Det skader i hvert fald ikke at prøve.
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Michael_Olsen »

BlueSwan wrote:
BlueSwan wrote:Har fået Vinhos Special Edition ind ad døren og burde få Blood Rage en af de kommende dage.
Ha, så kom Blood Rage faktisk ind ad døren!

Desværre må jeg endnu engang konstatere at man ikke bare skal bestille fra det billigste sted på nettet. Bestilte spillet da jeg så det billigt på 365games.co.uk, men indpakningen var absurd. Bare lidt tynd pap udenom spillet - ingen beskyttelse, så spillet har fået nogle bump på kassen. Det er en af årsagerne til at jeg er blevet så glad for Philibert i Frankrig. De pakker fandeme spillene ind som om at det var æg der skulle transporteres - det er god stil!
Jeg har fået sendt fra 365games en 3-4 gange, og det er altid nået frem uden skade. Jeg synes faktisk deres indpakning er god, da der ikke er noget der kan rasle rundt fordi de pakker med pappet helt tæt op af spillet.

Én gang sendte de det forkerte til mig. Jeg skrev til dem og inden for 24 timer var det rigtige afsendt, og jeg kunne bare beholde det de havde sendt forkert.

Som der blev nævnt, skriv til dem. Deres service virker til at være i orden, og reduktion er ikke udelukket.
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by BlueSwan »

Michael_Olsen wrote:
BlueSwan wrote:
BlueSwan wrote:Har fået Vinhos Special Edition ind ad døren og burde få Blood Rage en af de kommende dage.
Ha, så kom Blood Rage faktisk ind ad døren!

Desværre må jeg endnu engang konstatere at man ikke bare skal bestille fra det billigste sted på nettet. Bestilte spillet da jeg så det billigt på 365games.co.uk, men indpakningen var absurd. Bare lidt tynd pap udenom spillet - ingen beskyttelse, så spillet har fået nogle bump på kassen. Det er en af årsagerne til at jeg er blevet så glad for Philibert i Frankrig. De pakker fandeme spillene ind som om at det var æg der skulle transporteres - det er god stil!
Jeg har fået sendt fra 365games en 3-4 gange, og det er altid nået frem uden skade. Jeg synes faktisk deres indpakning er god, da der ikke er noget der kan rasle rundt fordi de pakker med pappet helt tæt op af spillet.

Én gang sendte de det forkerte til mig. Jeg skrev til dem og inden for 24 timer var det rigtige afsendt, og jeg kunne bare beholde det de havde sendt forkert.

Som der blev nævnt, skriv til dem. Deres service virker til at være i orden, og reduktion er ikke udelukket.
Hmmm...havde faktisk ikke overvejet at skrive til dem. Kunne være at man skulle prøve det.

Mht pappet var det MEGET tyndt det da havde brugt. Vi snakker noget i stil med en millimeter - ikke normal "papkassepap".
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Post Reply