Blandet spil sælges København S

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Deerang
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 46
Joined: Sat Oct 22, 2016 8:17 pm

Blandet spil sælges København S

Post by Deerang »

Firefly The Boardgame
Eclipse
Star Trek Fleet Captains
Star Trek Expeditions
Mission Red Planet
Apokalypse Chaos

Samlet salg 1000 kr.

Alle spil perfekte stand, nogen aldrig spillet.

Kontant ved afhentning.
User avatar
Parabellum
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 487
Joined: Mon Nov 28, 2011 11:02 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/user/Parabellum76
Location: Viborg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Blandet spil sælges København S

Post by Parabellum »

Mangler fortsat mit the hobbit, afhentning i forbindelse med denne sælger er bestemt en god idé, så du er sikker på at få dine spil.
Senest spillet:
Image
BGG-profil
Deerang
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 46
Joined: Sat Oct 22, 2016 8:17 pm

Re: Blandet spil sælges København S

Post by Deerang »

Hold op med at sabotage mine opslag over for hele. Send dine addresse og jeg sender dine Hobbiten din nar.
User avatar
Pejk
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Fri Jul 18, 2014 11:44 pm
Favoritspil: X-Wing, Hansa Teutonica og Euphoria.
Location: Espergærde

Re: Blandet spil sælges København S

Post by Pejk »

Det er altid en god ide at holde en pæn tone. :wink:
Image
Deerang
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 46
Joined: Sat Oct 22, 2016 8:17 pm

Re: Blandet spil sælges København S

Post by Deerang »

Jeg vil også holde en pæne tone men han Stalker mig over de hele. Er godt nok trætte af ham nu. Han spammer mig med emails, postere på DBA og nu herein over en Hobbit expansion til den LCG som var en bonus i forbindelse af en salg. Jeg er ikke forpligtet til at sende ham det. Er det ikke imod regler at sprede negativt Posts omkring en sælger i deres opslag ? Han kan holde det privat !
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Blandet spil sælges København S

Post by Goblen »

Deerang wrote:Jeg vil også holde en pæne tone men han Stalker mig over de hele. Er godt nok trætte af ham nu. Han spammer mig med emails, postere på DBA og nu herein over en Hobbit expansion til den LCG som var en bonus i forbindelse af en salg. Jeg er ikke forpligtet til at sende ham det. Er det ikke imod regler at sprede negativt Posts omkring en sælger i deres opslag ? Han kan holde det privat !
Det er vel negativt ikke at holde en aftale, eller i det mindste informere om at man ikke vil sælge da man ikke er interesseret i betingelserne?

Især hvis der er betalt for spillet, men det melder historien ikke noget om. Har handlet med Parabellum flere gange, og har absolut intet at udsætte på ham.

Synes egentlig at Deerang er personen der skal opføre sig pænt her. Kan ikke huske vi tidligere har haft en person der taler så grimt til andre brugere. Måske du skulle finde et andet sted at sælge dine spil?
User avatar
Pharmand
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 165
Joined: Wed May 21, 2014 7:25 pm
Location: Århus C

Re: Blandet spil sælges København S

Post by Pharmand »

Giver du ikke lige lyd angående Cry Havoc, som er i det salgsopslag, du har længere nede på siden? Og så kan jeg i øvrigt kun være enig med de andre om den pæne tone.
User avatar
Parabellum
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 487
Joined: Mon Nov 28, 2011 11:02 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/user/Parabellum76
Location: Viborg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Blandet spil sælges København S

Post by Parabellum »

Jeg vil også holde en pæne tone men han Stalker mig over de hele. Er godt nok trætte af ham nu. Han spammer mig med emails, postere på DBA og nu herein over en Hobbit expansion til den LCG som var en bonus i forbindelse af en salg. Jeg er ikke forpligtet til at sende ham det. Er det ikke imod regler at sprede negativt Posts omkring en sælger i deres opslag ? Han kan holde det privat !
LOL, det lader til at virke hvis jeg endelig har fået dig i tale. Jeg kan sende dig originalteksten fra din dba annonce, det var en del af pakken du solgte mig som integreret del af LotR LCG, jeg har endda fået 12 af kortene fra selvsamme expansion med i core game, som du trods alt sendte mig, så den expansion du har stående er ikke komplet. Jeg har også din mail fra dengang i Juli, hvor du undskylder at du glemte at sende det med, men det er så imellemtiden blevet til en ikke integreret del, sådan kan man blive så klogere.

Privat beder du om? Det har vi forsøgt, så sent som:
Sendt: søn okt 23, 2016 1:05 pm
Fra: Deerang
Modtager: Parabellum

Ja, har været i gang med at flytte, jeg sender den i morgen 100 procent.

Beklager ventetiden.

Mvh

Timeri
Jeg har også tilbudt dig at betale for forsendelsen, hvis bare du får det afsted. Jeg kan også linke 7-8 svar fra dig på SMS og mail, også herinde fra, hvor du lover at sende det, men det gider jeg egentlig ikke bruge tid på her.
Resten er på PB/PM herinde hvis du endelig er i stand til at sende mig spillet.

Og tonen? :roll:
Senest spillet:
Image
BGG-profil
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Blandet spil sælges København S

Post by digter »

Han var også i gang med at flytte dengang jeg købte af ham (mange måneder siden) :lol:
Image
Post Reply