Som man kan se, er sikkerhedsudstyret i orden, når vi spillet stabel-spil hjemme hos os!

Og det spil bliver KUN bedre af at blive spillet mere! Der er så mange facetter i det når man får spillet det nogle gange. Det er sindsygt så godt det spil er. Det er også sjovt online, men face-to-face er og bliver bedst!Goblen wrote:Fik prøvet Twiligt Struggle i dag for første gang. Det er fandme et godt spil.
Vi spillede bare early war for at prøve det - og det virkede. Selvom Rusland lavede en total Putin på Trump, og dominerede fra start til slut så var spillet skide sjovt (I kan sikkert gætte hvem jeg var).
Endelig et spil Eva (min kone) synes er rigtig godt. Næste gang tager vi en søndag og spiller hele spillet igennem. Det bliver sjovt.
Fedt at høreBlueSwan wrote:Og det spil bliver KUN bedre af at blive spillet mere! Der er så mange facetter i det når man får spillet det nogle gange. Det er sindsygt så godt det spil er. Det er også sjovt online, men face-to-face er og bliver bedst!Goblen wrote:Fik prøvet Twiligt Struggle i dag for første gang. Det er fandme et godt spil.
Vi spillede bare early war for at prøve det - og det virkede. Selvom Rusland lavede en total Putin på Trump, og dominerede fra start til slut så var spillet skide sjovt (I kan sikkert gætte hvem jeg var).
Endelig et spil Eva (min kone) synes er rigtig godt. Næste gang tager vi en søndag og spiller hele spillet igennem. Det bliver sjovt.
Der er masser af variation og svære beslutninger. Og så er det værd at huske at den strategi-guide er udtryk for én meget dygtig spillers tanker om spillet. På det seneste har en meget anderledes strategi der åbenbart er meget brugt i Kina vundet frem.Goblen wrote:Fedt at høreBlueSwan wrote:Og det spil bliver KUN bedre af at blive spillet mere! Der er så mange facetter i det når man får spillet det nogle gange. Det er sindsygt så godt det spil er. Det er også sjovt online, men face-to-face er og bliver bedst!Goblen wrote:Fik prøvet Twiligt Struggle i dag for første gang. Det er fandme et godt spil.
Endelig et spil Eva (min kone) synes er rigtig godt. Næste gang tager vi en søndag og spiller hele spillet igennem. Det bliver sjovt.Har downloadet en strategi-guide, og det ligner standard åbninger hver gang, men håber der er plads til masser af variation.
Hun lammetævede mig. Jeg blev totalt putined, og USA måtte se sig som tabere af early war. Hun har bare et fedt overblik over sådanne spil; det har jeg ikke.BlueSwan wrote:Der er masser af variation og svære beslutninger. Og så er det værd at huske at den strategi-guide er udtryk for én meget dygtig spillers tanker om spillet. På det seneste har en meget anderledes strategi der åbenbart er meget brugt i Kina vundet frem.Goblen wrote:Fedt at høreBlueSwan wrote: Og det spil bliver KUN bedre af at blive spillet mere! Der er så mange facetter i det når man får spillet det nogle gange. Det er sindsygt så godt det spil er. Det er også sjovt online, men face-to-face er og bliver bedst!Har downloadet en strategi-guide, og det ligner standard åbninger hver gang, men håber der er plads til masser af variation.
Det er dog ret klart at muligheden for at kuppe battlegrounds er meget attraktiv. Derfor er det også normalt at USSR forsøger at kuppe Iran - eller alternativt Italien - som det allerførste move. En del spiller med handicaps til USA således at USA får lov at placere 1 eller 2 influence ekstra i setup, i lande hvor USA allerede har influence, og her vil man næsten altid placere dem i Iran for at gøre det sværere for USSR at kuppe succesfuldt.
Men i bund og grund synes jeg ikke at du skal læse alt for meget i de guides, med mindre du gerne vil lammetæve din kone!
Vi spillede det også i fredags, fire mand. Jeg syntes det var ganske fint og min eneste anke var det jeg har highlightet fra din tekst.Kanzler wrote: Slutspillet blev lidt langtrukkent. Da der er flere victory conditions skal man hele tiden holde øje med om en given spiller kan afgøre spillet. Det gør selvfølgelig at de resterende spillere slår på den spiller der er ved at vinde. Herefter er det så en anden der kort efter kan afgøre spillet, hvorefter fokus rettes på at forhindre dette.