Købes: Derby - det gamle fra Alga
- Nissi
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Terra Mystica og Sid Meier's Civilization
Købes: Derby - det gamle fra Alga
Som overskriften siger, leder jeg efter Derby (fra Alga), det gode gamle spil om heste.
Jeg har lovet kærestens søster, at spørge herinde efter det i håb om, at der er nogen, som ligger inde med det, og gerne vil sælge det til rimelige penge.
Jeg har lovet kærestens søster, at spørge herinde efter det i håb om, at der er nogen, som ligger inde med det, og gerne vil sælge det til rimelige penge.
-
- 1000+ indlæg
Re: Købes: Derby - det gamle fra Alga
Jeg har desværre kun Brio versionen, men sig endelig til hvis det bliver interessant.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- Nissi
- 100+ indlæg
Jep skal jeg noknetsapiens wrote:Jeg har desværre kun Brio versionen, men sig endelig til hvis det bliver interessant.

jeg er ret sikker på min far har det, som også er aktiv herinde (Klaus Yde) - du kan evt. prøve at kontakte ham med et tilbud, hans email er muligvis i en af hans tidligere salgstråde.
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Jeg tænkte nok, at der var en sammenhæng der ... da jeg hørte at du hed M til fornavnMyde wrote:jeg er ret sikker på min far har det, som også er aktiv herinde (Klaus Yde) - du kan evt. prøve at kontakte ham med et tilbud, hans email er muligvis i en af hans tidligere salgstråde.

Det er du heller ikke den første der har gennemskuetHelle wrote:Jeg tænkte nok, at der var en sammenhæng der ... da jeg hørte at du hed M til fornavnMyde wrote:jeg er ret sikker på min far har det, som også er aktiv herinde (Klaus Yde) - du kan evt. prøve at kontakte ham med et tilbud, hans email er muligvis i en af hans tidligere salgstråde.

- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Nej, næppe ...Myde wrote:Det er du heller ikke den første der har gennemskuetHelle wrote:Jeg tænkte nok, at der var en sammenhæng der ... da jeg hørte at du hed M til fornavnMyde wrote:jeg er ret sikker på min far har det, som også er aktiv herinde (Klaus Yde) - du kan evt. prøve at kontakte ham med et tilbud, hans email er muligvis i en af hans tidligere salgstråde.

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Så må han jo være gammel nok til at have Drechsler-udgaven -lige som os andre gamlinge...Myde wrote:jeg er ret sikker på min far har det, som også er aktiv herinde (Klaus Yde) - du kan evt. prøve at kontakte ham med et tilbud, hans email er muligvis i en af hans tidligere salgstråde.
Det er hvertfald en udgave der stammer tilbage fra før jeg kan huskeMik wrote:Så må han jo være gammel nok til at have Drechsler-udgaven -lige som os andre gamlinge...Myde wrote:jeg er ret sikker på min far har det, som også er aktiv herinde (Klaus Yde) - du kan evt. prøve at kontakte ham med et tilbud, hans email er muligvis i en af hans tidligere salgstråde.

- Nissi
- 100+ indlæg
Det prøver jeg. Tak for tippetMyde wrote:jeg er ret sikker på min far har det, som også er aktiv herinde (Klaus Yde) - du kan evt. prøve at kontakte ham med et tilbud, hans email er muligvis i en af hans tidligere salgstråde.

Halløj. Ved godt det er flere år siden du kommenterede men jeg søger med lys og lygte derby fra brio hvis du tilfældigvis stadig skulle have detnetsapiens wrote:Jeg har desværre kun Brio versionen, men sig endelig til hvis det bliver interessant.

-
- 250+ indlæg
Jeg har muligvis et ekstra, men jeg skal lige checke indholdet. Jeg vender tilbage...frejagram wrote:Halløj. Ved godt det er flere år siden du kommenterede men jeg søger med lys og lygte derby fra brio hvis du tilfældigvis stadig skulle have detnetsapiens wrote:Jeg har desværre kun Brio versionen, men sig endelig til hvis det bliver interessant.