Hej,
Jeg kom for sent til sidste salgsannonce, og søger derfor et forsømt eksemplar af :
Agricola - All creatures big and small (med eller uden udvidelsespakkerne)
Henter gerne overalt på Sjælland, eller betaler fragten.
Send mig en BP eller svar her, hvis du har et eksemplar, som ikke kommer på bordet så ofte som det burde.
K: Agricola - All creatures big and small m/u expansion
-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Clank,hive,Roll for the Galaxy,7 wonders Duel,Legendary Marvel
- Been thanked: 1 time
Re: K: Agricola - All creatures big and small m/u expansion
Ved godt det er en købs annonce men nu du har spillet håber jeg det er ok med et spørgsmål. Er spillet et stand alone eller er det det "gamle" agricola bare med expansions?Neumann wrote:Er for længst modtaget og bliver spillet flere gange ugentligt nu

- Neumann
- 250+ indlæg
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 86 times
Det er en stærkt destilleret lille udgave af standard-agricola kun for 2 personer. Det spiller på ca 30-45 minutter og er fuldt af dyr, men har ingen hungersnød.
En lille perle
Og så kostede det mig lige udgiften til et "rigtigt" Agricola bagefter. Det mangler jeg så at få på bordet endnu.
En lille perle

Og så kostede det mig lige udgiften til et "rigtigt" Agricola bagefter. Det mangler jeg så at få på bordet endnu.
- strato
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Roll Player, Alchemist, Terraforming Mars, Tash-Kalar, Titan, Crystallo, Lacrimosa, Kutna Hora, Praga Caput Regni, Bonfire, Obsession - og generelt alt fra CGE ;-)
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
IMHO:
@All creatures: Super hyggelig filler for 2
@Agricola: Ok med 2 spillere, men langt bedre med flere
Mht. til køb af Agricola, så har jeg set ret mange ytringer om hvilken version der er bedst - den originale (flere kort, mere avanceret), den moderniserede (som ifølge mange mister en del) og så endelig den danske ... Jeg ved ikke hvad jeg ville vælge, vær bare ops på at der er flere ændringer i de forskellige versioner der kan være værd at sætte sig ind i inden køb
@All creatures: Super hyggelig filler for 2
@Agricola: Ok med 2 spillere, men langt bedre med flere
Mht. til køb af Agricola, så har jeg set ret mange ytringer om hvilken version der er bedst - den originale (flere kort, mere avanceret), den moderniserede (som ifølge mange mister en del) og så endelig den danske ... Jeg ved ikke hvad jeg ville vælge, vær bare ops på at der er flere ændringer i de forskellige versioner der kan være værd at sætte sig ind i inden køb