Ønskelister til Djengis Con
- Tigrillo
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Pax Porfiriana, ZÈRTZ, Container, Glory to Rome, London, Eufrat & Tigris, Small City
Re: Ønskelister til Djengis Con
Jeg har faktisk aldrig spillet HF så vi kunne jo bytte introduktion med Am. Megafauna
Jeg tager med glæde mit FCM med også og vil gerne spille med også. Hellere gode ikke nye end the hotness herfra.
Jeg er med i Cole Wehrles spiltesterkreds til hans nye John Company om the Honourable British East India Company så hvis nogen har lyst til det kan jeg tage med og introducere og spille med. Det er nået ret langt i processen og forventes klar til Essen i år.
Jeg tager med glæde mit FCM med også og vil gerne spille med også. Hellere gode ikke nye end the hotness herfra.
Jeg er med i Cole Wehrles spiltesterkreds til hans nye John Company om the Honourable British East India Company så hvis nogen har lyst til det kan jeg tage med og introducere og spille med. Det er nået ret langt i processen og forventes klar til Essen i år.
Profil på BGG:http://www.boardgamegeek.com/user/Tigrillo
Jeg vil gerne deltage i Feast for Odin og kan tage mit eksemplar med og forklare regler.
Feast for Odin : zutcorp, Goblen, Jonezy, Affenberg
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 87 times
Det er en aftale.Tigrillo wrote:Jeg har faktisk aldrig spillet HF så vi kunne jo bytte introduktion med Am. Megafauna
Og det lyder faktisk også rigtigt spændende, så hvis der bliver tid, er jeg også interesseret i det.Tigrillo wrote:Jeg er med i Cole Wehrles spiltesterkreds til hans nye John Company om the Honourable British East India Company så hvis nogen har lyst til det kan jeg tage med og introducere og spille med. Det er nået ret langt i processen og forventes klar til Essen i år.
What are you, like 80?
Senest købt: Burning Banners, Seaside, Sail, Cascadero
- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 247 times
- Been thanked: 104 times
Og jeg har kun spillet HF med 2 spillere og for længe siden, så kunne godt bruge en opfrisker.Jens_Hoppe wrote:Det er en aftale.Tigrillo wrote:Jeg har faktisk aldrig spillet HF så vi kunne jo bytte introduktion med Am. Megafauna
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 87 times
Og med lidt held er 3rd ed. High Frontier også ankommet til den tid.
What are you, like 80?
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 607 times
- Been thanked: 685 times
Haha, ja, når den ene medarbejder, der kan finde ud af at tage sig af EU-forsendelserne, er tilbage fra ferieJens_Hoppe wrote:Og med lidt held er 3rd ed. High Frontier også ankommet til den tid.
Bestilt: Leviathan Wilds, Deep Regrets, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World
Seneste: Through Ice & Snow, Explorers of Navoria, Unconscious Mind, Mycelia, Factory of Dreams, Rise & Fall
Seneste: Through Ice & Snow, Explorers of Navoria, Unconscious Mind, Mycelia, Factory of Dreams, Rise & Fall
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 119 times
Rolig nu. Hvad nu hvis der er et andet spil i samme modul, som nogle af de andre hellere vil spille, når nu de kun kan være med på det ene eller det andet?Affenberg wrote:Jeg vil gerne deltage i Feast for Odin og kan tage mit eksemplar med og forklare regler.
Det er fint at vi er bekendte med nogen der er villige til at medbringe og introducere, og der er tydeligvis også en interesse for at deltage. Når vi kommer til planlægningen, tænker jeg at du bare placerer det i et passende modul, og så vil det være op til det interesserede at tilmelde sig, såfremt der ikke er andre ting i samme modul der trækker mere.
Sidst spillet:
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 403 times
- Been thanked: 244 times
Der er jo også fordi at du laver sådan en gråzone tråd, så stikker os OCD brætspillere (taler ihvertfald for mig selv) jo helt afsted og vil planlægge det hele allerede...Stony wrote:Rolig nu. Hvad nu hvis der er et andet spil i samme modul, som nogle af de andre hellere vil spille, når nu de kun kan være med på det ene eller det andet?Affenberg wrote:Jeg vil gerne deltage i Feast for Odin og kan tage mit eksemplar med og forklare regler.
Det er fint at vi er bekendte med nogen der er villige til at medbringe og introducere, og der er tydeligvis også en interesse for at deltage. Når vi kommer til planlægningen, tænker jeg at du bare placerer det i et passende modul, og så vil det være op til det interesserede at tilmelde sig, såfremt der ikke er andre ting i samme modul der trækker mere.
Synes faktisk at det er en god idé at lave sådan een ønskeliste tråd allerede, da den der planlægningstråd plejer at blive super uoverskuelig hurtigt; og så kan man allerede nu få en fornemmelse for om der er noget man brænder for, som kunne komme på bordet.
- Tigrillo
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Pax Porfiriana, ZÈRTZ, Container, Glory to Rome, London, Eufrat & Tigris, Small City
Det virker virkeligt godt så det kan vi nemt. Det er et kortere spil så det er nok ikke det store problem ift tid.Jens_Hoppe wrote:Det er en aftale.Tigrillo wrote:Jeg har faktisk aldrig spillet HF så vi kunne jo bytte introduktion med Am. Megafauna
Og det lyder faktisk også rigtigt spændende, så hvis der bliver tid, er jeg også interesseret i det.Tigrillo wrote:Jeg er med i Cole Wehrles spiltesterkreds til hans nye John Company om the Honourable British East India Company så hvis nogen har lyst til det kan jeg tage med og introducere og spille med. Det er nået ret langt i processen og forventes klar til Essen i år.
- Sir William
- 1000+ indlæg
Så er jeg tilmeldt, så er mine nuværende ønsker
American Megafauna
Champions of Midgard
Clank!
Feast for Odin
Forbidden Stars
Indonesia
Mansions of Madness 2nd ED
Mechs vs Minions
Salem
Terraforming Mars
American Megafauna
Champions of Midgard
Clank!
Feast for Odin
Forbidden Stars
Indonesia
Mansions of Madness 2nd ED
Mechs vs Minions
Salem
Terraforming Mars
-
- 100+ indlæg
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
- Indonesia
The Great Zimbabwe
Food Chain Magnate
Maria
Arkwright
Lisboa (Hvis der er nogen der har en prototype)
Viticulture
RailRoad Revolution
- Tigrillo
- 100+ indlæg
Steen, du må hellere få mit navn på Am. Megafauna også nu det er mit spil og en gammel aftale mellem Jens og mig
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 119 times
Men - hvis jeg forstår det ret - det er et spil der er på Jens' ønskeliste. Og du er så den der eventuelt kan medbringe og introducere. Altså er det ikke på din ønskeliste. (Men du kan introducere og vil i så fald gerne selv spille med.)Tigrillo wrote:Steen, du må hellere få mit navn på Am. Megafauna også nu det er mit spil og en gammel aftale mellem Jens og mig
Listen her er blot for at lodde stemningen omkring hvem der godt kunne tænke sig at blive introduceret for hvad, så vi får sigtet efter de spil der er efterspørgsel på, og det ikke bare er dem der råber først (eller højst) der får sat skemaet.
Sidst spillet:
Så ønsker jeg at spille A Feast for Odin i ALLE moduler!Stony wrote:Rolig nu. Hvad nu hvis der er et andet spil i samme modul, som nogle af de andre hellere vil spille, når nu de kun kan være med på det ene eller det andet?Affenberg wrote:Jeg vil gerne deltage i Feast for Odin og kan tage mit eksemplar med og forklare regler.
...Men vi får nok brug for en ambulance til Jon, så han kan komme en tur på den lukkede, hvis han skal tvinges til at bruge en hel weekend på at spille A Feast for Odin sammen med mig.
For at skåne Jon, må jeg nok hellere udvide min ønskeliste i stedet:
Arcadia Quest
Feast For Odin
Gloomhaven
Inis
Islebound
Mansion of Madness 2nd Ed.
Mechs vs. Minions
The Colonists
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 403 times
- Been thanked: 244 times
En hel weekend med Feast for Odin sammen med dig Jesper lyder da ikke så slemt, men hvis vi skal lave Feast for Odin marathon tror jeg hellere jeg vil finde en anden weekend end Djengis weekenden....
Og hvad sker der for alle amerithrash ønskerne...??? Er du ved at blive omvendt eller bare nysgerrig?
Og hvad sker der for alle amerithrash ønskerne...??? Er du ved at blive omvendt eller bare nysgerrig?