Jeg har i flere omgang været lun på WoW TCG, men har aldrig kommet i gang. Hvis du har noget WoW tcg liggende, som du er villig til at sælge, så giv besked. Jeg er især interesseret i samlinger, der har spilbare decks og som indeholder Raid og/eller Dungeon decks. Jeg kender intet til de forskellige serier, men skriv gerne ca. hvor mange kort og hvad du vil have for det. Jeg henter gerne eller betaler for forsendelse.
Opdatering:
Jeg har købt en større bunke kort og følgende raid decks: Onyxia's Lair, Black Temple, Molten Core, Magtheridon's Lair og Battle of Aspects. Jeg er stadig interesseret i (især) Dungeon Decks og andre Raid decks.
Vh.
Christian
Købes: World of Warcraft TCG
-
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Race for the Galaxy, Wiz-war, Bridge, Game of Thrones the Card Game, Lord of the Rings the card game, Arkham Horror the card game, Mage Knight, Time Stories
Købes: World of Warcraft TCG
Last edited by chrismalene on Fri Mar 17, 2017 8:29 am, edited 1 time in total.
-
- 250+ indlæg
Re: Købes: World of Warcraft TCG
Jeg har 2 af en del raid decks, men de er uden treasure. Det gør intet i forhold til at spille dem. Send gerne en PM hvis du er interesseret.
Jeg har også rigtig, rigtig mange kort. Det er ikke sådan at jeg egenligt står og vil sælge dem, men hvis der er noget du mangler skal du være velkommen til at høre om jeg har det.
Jeg har også rigtig, rigtig mange kort. Det er ikke sådan at jeg egenligt står og vil sælge dem, men hvis der er noget du mangler skal du være velkommen til at høre om jeg har det.
Re: Købes: World of Warcraft TCG
Jeg har sendt dig et pb om de par ting jeg har.
I virkeligheden hedder jeg Janeck.