Hej
Jeg ligger inde med Tannhauser Revised Edition og Warhammer Quest Silver Tower (samtlige figure samlet.) Får dem ikke spillet, så jeg tænker at de fortjener et hjem hvor de gør. De er begge i perfekt stand og aldrig spillet.
Jeg søger f.eks
Alien vs Predator
Conan
Masmorra
Ser frem til at høre fra jer.
Byttes: Har Tannhauser og Warhammer Quest Silver tower.
Re: Byttes: Har Tannhauser og Warhammer Quest Silver tower.
Halløj
Jeg har Masmorra i liggende (stadig i plast) og har lidt plastik-tokens og et par enkelte ekstra characters. Silver Tower har interesse - hvad tænker du?
Købte to udgaver via Kickstarter. En til mig selv og en som gave til en ven. Fandt så ud af, at han selv havde købt via Kickstarter
Ved selvf. ikke hvor I landet du er (bor selv i KBH).
Jeg har Masmorra i liggende (stadig i plast) og har lidt plastik-tokens og et par enkelte ekstra characters. Silver Tower har interesse - hvad tænker du?
Købte to udgaver via Kickstarter. En til mig selv og en som gave til en ven. Fandt så ud af, at han selv havde købt via Kickstarter

Ved selvf. ikke hvor I landet du er (bor selv i KBH).
Bor i Herlev så det er forholdsvis tæt på.
Det ville passe perfekt hvis du kunne idag, da mine to store unger kommer i weekenden. Er sikker på de ville være friske på Masmorra 

Ahh det kan jeg godt se. Øhm først hjemme senere, smide smider lige en besked, hvis det ikke bliver forsent. Ellers kan jeg aflevere i morgen tidligt (efter 9). Du får lige mit nr via pm
Hvor I Herlev? Jeg kan formentlig nå forbi med spillet, men de ekstra figurer, kan jeg desværre ikke nå at få med i dag. Kan komme forbi med dem i løbet af den kommende uge?Jinxter wrote:Det lyder godt, smid endelig en besked.
Køllegårsvej 40 ...havde ikke set du havde skrevet. Men du kommer bare
Hvis det er for sent for dig nu ses vi bare imorgen