Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Jeg modtog et sæt Gloomhaven removable stickers den anden dag. Jeg har aldrig været en fan af det-der med at ødelægge tingene permanent. ;-)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Jeg modtog mine seks* Kickstarter-eksemplarer af Sagrada i går.

* Det er altid rart med en backup-kopi eller to... eller muligvis er det noget samkøb ;)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Det er efterhånden nogen tid siden mit eksemplar af High Frontier ankom.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

^ Jeg skulle gerne få mit i dag - hvad er første-indtrykket? Nogle har været begejstret, andre klaget over komponenter og fejltryk.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Gunness wrote:^ Jeg skulle gerne få mit i dag - hvad er første-indtrykket? Nogle har været begejstret, andre klaget over komponenter og fejltryk.
... nå ja, bare fordi man ikke kan stave til designerens navn udenpå æsken... :roll:

Jeg har sat det nederst i en bunke øverst på mine spilhylder. Så jeg har slet ikke forholdt mig til det.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Frouvne wrote:... nå ja, bare fordi man ikke kan stave til designerens navn udenpå æsken... :roll:
Det er en dum bøf, men i forhold til, at der i lang tid har været nogen usikkerhed om, hvorvidt spillet nogensinde ville udkomme, kan jeg godt overleve, at designerens navn er ramt af tyrkfejl. Bare selve indholdet er i orden.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Gunness wrote:
Frouvne wrote:... nå ja, bare fordi man ikke kan stave til designerens navn udenpå æsken... :roll:
Det er en dum bøf, men i forhold til, at der i lang tid har været nogen usikkerhed om, hvorvidt spillet nogensinde ville udkomme, kan jeg godt overleve, at designerens navn er ramt af tyrkfejl. Bare selve indholdet er i orden.
Der er vist et par kort der er fejltrykt, men er der andet end det?
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Det er svært at holde rede på. Nogle brugere er svært skuffede (https://boardgamegeek.com/thread/175296 ... -surprised), og der er noget brok på KS-siden. Men da jeg ikke kender spillet i detaljer, ved jeg ikke hvor megen substans, der er i kritikken.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Anyway, fik også mit High Frontier i går :D
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Har fået ny reol, så der var pludselig plads til nye spil igen...

Derfor er Carcassonne: Amazonas (jeg er en sucker for tile-laying); Unlock (elsker samarbejde og puzzles); Sherlock Holmes Consulting Detective: Jack the Ripper & West End Adventures (mere samarbejde og puzzles) og Magic Maze (og så lige lidt mere samarbejde...) dukket op her de sidste par dage. Desuden burde jeg også få min kopi af Sagrada på Djengis her i weekenden, så nu har jeg pladsmangel igen...:D
Image
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Myde »

Teknisk set har jeg købt Yamatai - men lige nu ligger det bare og venter på jeg får det hentet - og forhåbenligt testet - nu på onsdag :D
Skumle
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 183
Joined: Thu Feb 18, 2016 12:27 am
Location: Vordingborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Skumle »

I dag har jeg modtaget Wir sind das Volk

Det glæder jeg mig rigtig meget til at få prøvet.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

Jonezy wrote:Magic Maze (og så lige lidt mere samarbejde...)
Det tager du naturligvis med til DC så vi kan få prøvet det. :-)
User avatar
zfire
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Wed Jul 17, 2013 11:39 am
Location: Vejle
Has thanked: 43 times
Been thanked: 71 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by zfire »

Larsine wrote:
Jonezy wrote:Magic Maze (og så lige lidt mere samarbejde...)
Det tager du naturligvis med til DC så vi kan få prøvet det. :-)
Ellers så kan jeg medbringe mit eksemplar
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

zfire wrote:
Larsine wrote:
Jonezy wrote:Magic Maze (og så lige lidt mere samarbejde...)
Det tager du naturligvis med til DC så vi kan få prøvet det. :-)
Ellers så kan jeg medbringe mit eksemplar
Jeg skal nok tage mit med. :)
Image
Post Reply