Germangames logo

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
User avatar
lillefar
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 34
Joined: Mon May 08, 2017 1:39 pm
Location: Århus (Skovby)

Germangames logo

Post by lillefar »

Udskift phpBB med et logo.

Skriv hvis jeg skal banke et sammen.
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Germangames logo

Post by Larsine »

Sådan et har vi allerede:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Germangames logo

Post by Gunness »

Men tak for tilbuddet :D
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 334
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 16 times
Been thanked: 4 times

Re: Germangames logo

Post by APK »

Spørgsmålet er om man kan sige at vi har et logo, når det ikke kan ses nogen steder? :-)
/APK
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Germangames logo

Post by Larsine »

Tja, meget gik tabt under det sidste store nedbrud.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Germangames logo

Post by Frouvne »

Larsine wrote:Tja, meget gik tabt under det sidste store nedbrud.
Det må man sige! Det var uden sammenligning WordPress-delen, der var hårdest ramt og den led i den anledning døden. Det var et pragmatisk valg: det var forum-delen, der var suverænt mest liv i og det virkede som en meget uoverkommelig opgave at forsøge at genskabe WordPress-delen. Da det samtidig var der angrebet havde været, havde jeg ikke lyst til at friste skæbnen mere end højst nødvendigt. Når det er sagt, så blev jeg alligevel inspireret af din kommentar til at grave lidt ned i, hvad der eventuelt ville kunne genskabes. I første omgang vil jeg begynde at overføre nogle af de mange anmeldelser der lå fra WordPress til forum-delen. Så må vi se, hvordan der bliver taget imod det; om der er interesse for at jeg overfører alle dem, der kan reddes ud og om det eventuelt kan inspirere nogle til at skrive nye anmeldelser.
frouvne, administrator

Image
User avatar
strato
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 92
Joined: Sun May 15, 2016 12:36 pm
Favoritspil: Roll Player, Alchemist, Terraforming Mars, Wingspan, Everdell, Tash-Kalar, Titan, 7 Wonders Duel, Rococo
Location: Søborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Germangames logo

Post by strato »

Hvis der nogle yderligere style guides/farver m.v. melder jeg mig gerne frivilligt til både at skifte logo og "designe" lidt her og dér hvis jeg kan få midlertidig adgang (?)

Og ellers findes der udemærkede guides online, f.eks. til logo:
https://www.phpbb.com/support/docs/en/3 ... oard-logo/

vh Stefan a.k.a. strato
User avatar
lillefar
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 34
Joined: Mon May 08, 2017 1:39 pm
Location: Århus (Skovby)

Re: Germangames logo

Post by lillefar »

strato wrote:Hvis der nogle yderligere style guides/farver m.v. melder jeg mig gerne frivilligt til både at skifte logo og "designe" lidt her og dér hvis jeg kan få midlertidig adgang (?)

Og ellers findes der udemærkede guides online, f.eks. til logo:
https://www.phpbb.com/support/docs/en/3 ... oard-logo/

vh Stefan a.k.a. strato
Ja. Sig til hvis jeg kan hjælpe.
Image
User avatar
retry
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 34
Joined: Sat Jul 19, 2008 10:10 pm
Favoritspil: Combat Commander; Commands & Colors: Ancients; Commands & Colors: Napoleonics; Memoir '44; Battle Cry; BattleLore; Go; Claustrophobia
Location: Farum
Contact:

Re: Germangames logo

Post by retry »

Det ville være rart med et logo til når man pinner GermanGames-tabben i browseren.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Germangames logo

Post by Frouvne »

Logoet har fået nye proportioner og så ser det med de nuværende baggrundsfarver fjollet ud. Jeg har lige forsøgt mig med en lettere redigeret udgave af det baggrundsbillede, der tidligere blev brugt på forsiden. Det er absolut ikke optimalt - men er det bedre end at have phpBB-logoet indtil vi finder på noget andet? Vær hurtig med CTRL F5 inden jeg evt. fjerner det igen... :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Germangames logo

Post by Stony »

Hvis du vælger den model, tænker jeg det måske vil være mere elegant at nøjes med "terningerne" som logo, og fjerne teksten. Det står jo alligevel lige ved siden af i klar tekst.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Germangames logo

Post by Stony »

...og hvis du så eventuelt formår at gøre baggrunden på grafikken gennemsigtig... :D
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Germangames logo

Post by Gunness »

Frouvne wrote: Fri Jan 11, 2019 1:37 pm Logoet har fået nye proportioner og så ser det med de nuværende baggrundsfarver fjollet ud. Jeg har lige forsøgt mig med en lettere redigeret udgave af det baggrundsbillede, der tidligere blev brugt på forsiden. Det er absolut ikke optimalt - men er det bedre end at have phpBB-logoet indtil vi finder på noget andet? Vær hurtig med CTRL F5 inden jeg evt. fjerner det igen... :wink:
Nej, så hellere vente på den rigtige udgave :) Det her lignet mest en indlæsningsfejl (sorry!).
Jeg kan evt. prøve at hjælpe lidt her i weekenden med transparens mm.?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Germangames logo

Post by Gunness »

Så kunne vi evt. også prøve at se på denne her, som ikke er dum:
retry wrote: Tue May 23, 2017 11:10 am Det ville være rart med et logo til når man pinner GermanGames-tabben i browseren.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Germangames logo

Post by Frouvne »

Gunness wrote: Fri Jan 11, 2019 1:59 pm
Frouvne wrote: Fri Jan 11, 2019 1:37 pm Logoet har fået nye proportioner og så ser det med de nuværende baggrundsfarver fjollet ud. Jeg har lige forsøgt mig med en lettere redigeret udgave af det baggrundsbillede, der tidligere blev brugt på forsiden. Det er absolut ikke optimalt - men er det bedre end at have phpBB-logoet indtil vi finder på noget andet? Vær hurtig med CTRL F5 inden jeg evt. fjerner det igen... :wink:
Nej, så hellere vente på den rigtige udgave :) Det her lignet mest en indlæsningsfejl (sorry!).
Jeg kan evt. prøve at hjælpe lidt her i weekenden med transparens mm.?
Fair nok. Jeg syntes heller ikke det er kønt! Jeg sender dig den originale grafik i en mail.
frouvne, administrator

Image
Post Reply