Sam-forudbestilling af Antiquity
Sam-forudbestilling af Antiquity
Splotter genoptrykker jo Antiquity, og jeg vil have mig en kopi i den her omgang. Portoen er dog sindssyg hvis man forudbestiller som enkeltperson, men den bliver overkommelig hvis man er nogen stykker.
En oversigt over fragtpris pr. person hvis man er 1-7 personer:
1: €21.42
2: €13,77
3: €9,18
4: €9,18
5: €7,34
6: €6,12
7: €5,25
Så er der nogen som kunne være interesseret i at bestille som en gruppe? I sær folk fra Fyn, hvor jeg selv holder til.
En oversigt over fragtpris pr. person hvis man er 1-7 personer:
1: €21.42
2: €13,77
3: €9,18
4: €9,18
5: €7,34
6: €6,12
7: €5,25
Så er der nogen som kunne være interesseret i at bestille som en gruppe? I sær folk fra Fyn, hvor jeg selv holder til.
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
-
- 100+ indlæg
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Re: Sam-forudbestilling af Antiquity
Er selv interesseret i det men ja fragten direkte fra Splotter er lidt voldsom, jeg har skrevet med https://www.philibertnet.com/en/ og de forventer at åbne for preorders i August.
Fordelen er at man ikke betaler fragt hvis man samlet kommer over 150€
Fordelen er at man ikke betaler fragt hvis man samlet kommer over 150€

Det er jo endnu bedre så
Jeg havde tænkt mig at vente et stykke tid med at bestille for at se om der blev en bedre forudbestilling et andet sted, så det er super.

-
- 100+ indlæg
Hvis vi ikke hver især finder flere kunne en af os bestille fra philibertnet og vi så deler intern fragt i Danmark (Bor på Sjælland så overlevering kniber nok lidt)BACON! wrote:Det er jo endnu bedre såJeg havde tænkt mig at vente et stykke tid med at bestille for at se om der blev en bedre forudbestilling et andet sted, så det er super.
Helt sikkert. Det er stadig væsentlig billigere end at bestille hver især.
Lige nu har vi ikke noget fast, og kun mig og Skumle har snakket om det indtil videre. Umiddelbart tror jeg lige vi ser hvad Philibert finder på når de åbner for forudbestillinger. Fragten er billigere ved dem, men jeg ved ikke hvad de kommer til at tage for spillet.
Så vi ser tiden lidt an
Så vi ser tiden lidt an

- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
De plejer at tage det samme for spillene som Splotter selv.BACON! wrote:Lige nu har vi ikke noget fast, og kun mig og Skumle har snakket om det indtil videre. Umiddelbart tror jeg lige vi ser hvad Philibert finder på når de åbner for forudbestillinger. Fragten er billigere ved dem, men jeg ved ikke hvad de kommer til at tage for spillet.
Så vi ser tiden lidt an
-
- 100+ indlæg
Ja de regnede med at det blev til 75€, som Splotter også selv tager.
Det ser ud til at Philibert har pre-orders oppe nu. Prisen er €79,90 pr stk., så 35-40,- dyrere end ved Splotter, men til gengæld er fragten god.
Så har vi en Fynbo som er frisk på at bestille sammen med mig? Ellers må jeg lige jagte folk i nærområdet.
Så har vi en Fynbo som er frisk på at bestille sammen med mig? Ellers må jeg lige jagte folk i nærområdet.
-
- 100+ indlæg
Har skrevet til Philibert om 79,90€ er den korrekte prisBACON! wrote:Det ser ud til at Philibert har pre-orders oppe nu. Prisen er €79,90 pr stk., så 35-40,- dyrere end ved Splotter, men til gengæld er fragten god.

-
- 100+ indlæg
Og de har svaretSkumle wrote:Har skrevet til Philibert om 79,90€ er den korrekte prisBACON! wrote:Det ser ud til at Philibert har pre-orders oppe nu. Prisen er €79,90 pr stk., så 35-40,- dyrere end ved Splotter, men til gengæld er fragten god.

Så er der nogen på Sjælland der vil være med på et samkøb direkte hos Splotter?Philibert wrote:yes the price is the good one, this product is imported that's maybe why.
But you will have more loyalty points for this product, it may compensate the price.
Best regards,
Laurent.