Min kone har overvejet at ønske sig Polarity til sin fødselsdag. Hvad er jeres erfaring med det? Jeg synes, at idéen er yderst original, og jeg kan da godt se en vis fascination af at skulle lege med magnetfelter.
Men det ligner noget, der ret hurtigt kunne blive ensformigt. Er Polarity mere en fysiktime end et spil?
Polarity
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 719 times
- Been thanked: 840 times
Polarity
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 635 times
- Been thanked: 933 times
Re: Polarity
Jeg forærede for nyligt min 5 årige søn spillet netop for at kunne lege med magnetfelterne, så jeg føler mig selvfølgelig en smule ramt af din forespørgsel...Gunness wrote:[...] Er Polarity mere en fysiktime end et spil?

Tilfældigvis stødte jeg tidligere på dagen på en godt halvt år gammel nyhed om, at Polarity modtog Smart Toy Awards 2006, der åbenbart er en pris, som London Science Museum står for. Ikke at det nødvendigvis fortæller særlig meget, da det ikke er en pris, jeg tidligere har hørt om, men nu nævner jeg det alligevel, når du bringer spillet på banen...

frouvne, administrator

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Re: Polarity
Hehe, det anede mig nok. Jeg vil nok foretrække det sammen med min datter, når hun bliver lidt ældre end 2½. Men originalt, det er det da.Frouvne wrote:Jeg forærede for nyligt min 5 årige søn spillet netop for at kunne lege med magnetfelterneGunness wrote:[...] Er Polarity mere en fysiktime end et spil?
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
- Gunness
- 5000+ indlæg
DEX? INT? Wow, så kan jeg endelig få brugt mine bunker af D4, D8, D12 og D20qute wrote:Der er noget strategi i spillet, men jeg tror ens DEX tal tæller en del mere end INT![]()

Bare husk at købe denne tshirt:Gunness wrote:DEX? INT? Wow, så kan jeg endelig få brugt mine bunker af D4, D8, D12 og D20qute wrote:Der er noget strategi i spillet, men jeg tror ens DEX tal tæller en del mere end INT![]()
http://us.st11.yimg.com/us.st.yimg.com/ ... _1947_6459