Sørger: kingdom death monster

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Jinxter
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 27
Joined: Sun Feb 07, 2016 12:03 am

Sørger: kingdom death monster

Post by Jinxter »

Ved godt det er et long shot men hvis der nu var nogen der gik og havde fortrudt deres køb. Hvis det er dig så giv mig gerne en besked.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Sørger: kingdom death monster

Post by BlueSwan »

Jinxter wrote:Ved godt det er et long shot men hvis der nu var nogen der gik og havde fortrudt deres køb. Hvis det er dig så giv mig gerne en besked.
Tjaaa, bum bum. Jeg har måske fortrudt lidt. Har ikke spillet mit endnu. På den anden side får jeg flere af udvidelserne fra kickstarteren tilsendt engang i løbet af det kommende år, så det ville nok være lidt tåbeligt at sælge base spillet nu. Jeg tænker også at jeg måske lige burde prøve spillet før jeg sælger det, selvom det selvfølgelig falder lidt i værdi af det.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Sørger: kingdom death monster

Post by Goblen »

BlueSwan wrote:
Jinxter wrote:Ved godt det er et long shot men hvis der nu var nogen der gik og havde fortrudt deres køb. Hvis det er dig så giv mig gerne en besked.
Tjaaa, bum bum. Jeg har måske fortrudt lidt. Har ikke spillet mit endnu. På den anden side får jeg flere af udvidelserne fra kickstarteren tilsendt engang i løbet af det kommende år, så det ville nok være lidt tåbeligt at sælge base spillet nu. Jeg tænker også at jeg måske lige burde prøve spillet før jeg sælger det, selvom det selvfølgelig falder lidt i værdi af det.

Hvis du sælger det nu tager jeg gerne dine udvidelser :-) (som i køber dem)

/Brian
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Sørger: kingdom death monster

Post by Stony »

Ingen grund til at skændes om det. :)

https://shop.kingdomdeath.com/collections/in-stock
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Sørger: kingdom death monster

Post by Goblen »

Stony wrote:Ingen grund til at skændes om det. :)

https://shop.kingdomdeath.com/collections/in-stock
Ved det godt :-) Jeg ville bare tage dem fra Blue i stedet for han brændte inde med dem. Ellers ender jeg på shoppen :-)
tullis
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 196
Joined: Tue Aug 18, 2015 11:07 am
Location: Aalborg øst

Re: Sørger: kingdom death monster

Post by tullis »

BlueSwan wrote:
Jinxter wrote:Ved godt det er et long shot men hvis der nu var nogen der gik og havde fortrudt deres køb. Hvis det er dig så giv mig gerne en besked.
Tjaaa, bum bum. Jeg har måske fortrudt lidt. Har ikke spillet mit endnu. På den anden side får jeg flere af udvidelserne fra kickstarteren tilsendt engang i løbet af det kommende år, så det ville nok være lidt tåbeligt at sælge base spillet nu. Jeg tænker også at jeg måske lige burde prøve spillet før jeg sælger det, selvom det selvfølgelig falder lidt i værdi af det.
Hvis jeg var dig ville jeg nu lige få spillet prøvet spillet først, med proxy figurer måske for at holde værdien.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Sørger: kingdom death monster

Post by BlueSwan »

Goblen wrote:
BlueSwan wrote:
Jinxter wrote:Ved godt det er et long shot men hvis der nu var nogen der gik og havde fortrudt deres køb. Hvis det er dig så giv mig gerne en besked.
Tjaaa, bum bum. Jeg har måske fortrudt lidt. Har ikke spillet mit endnu. På den anden side får jeg flere af udvidelserne fra kickstarteren tilsendt engang i løbet af det kommende år, så det ville nok være lidt tåbeligt at sælge base spillet nu. Jeg tænker også at jeg måske lige burde prøve spillet før jeg sælger det, selvom det selvfølgelig falder lidt i værdi af det.

Hvis du sælger det nu tager jeg gerne dine udvidelser :-) (som i køber dem)

/Brian
Hmmm...lidt fristende. Har virkelig på fornemmelsen at spillet ikke er noget for mig. På den anden side ville det være lidt tosset ikke lige at prøve det først.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Post Reply