Djengis Con IX Spilleplan
Re: Djengis Con IX Spilleplan
Jeg vil gerne Kingsburg i modul 5 (tror mit ønske forsvandt i mængden):)
-
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Advanced Squad Leader
Empires In Arms.
Guns of August.
Korean War
The Longest Day
1830
Republic of Rome.
Generelt spil fra The Avalon Hill Game Company og Victory Games fra før Hasbro.
Robo Rally. - Has thanked: 1 time
Jeg vil gerne tilbyde i Modul 3:
Dungeon Petz: Dark Alleys: Peter Lageri, [Ledig], [Ledig], [Ledig]
Med venlig hilsen
Peter Lageri
Dungeon Petz: Dark Alleys: Peter Lageri, [Ledig], [Ledig], [Ledig]
Med venlig hilsen
Peter Lageri
-
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Advanced Squad Leader
Empires In Arms.
Guns of August.
Korean War
The Longest Day
1830
Republic of Rome.
Generelt spil fra The Avalon Hill Game Company og Victory Games fra før Hasbro.
Robo Rally. - Has thanked: 1 time
Jeg vil gerne deltage i:
Mit spil, dit spil, dit spil, dit spil
i Modul 5.
Mvh
Peter Lageri
Mit spil, dit spil, dit spil, dit spil
i Modul 5.
Mvh
Peter Lageri
- strato
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Roll Player, Alchemist, Terraforming Mars, Tash-Kalar, Titan, Crystallo, Lacrimosa, Kutna Hora, Praga Caput Regni, Bonfire, Obsession - og generelt alt fra CGE ;-)
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Jeg vil også gerne med på Dungeon Petz: Dark Alleys i modul 3
Stefan (Strato)
Stefan (Strato)
- Cosworth
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Dungeon crawlers
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Flytter
The Order of Vampire Hunters : Keld (Cosworth), Charles (Drenai), [ledig], [ledig]
fra modul 1 til 4 og så bliver den til
The Order of Vampire Hunters : Keld (Cosworth), Charles (Drenai),Christian Kløve (chrismalene), [ledig]
(Håber det er ok for Charles)
og hopper så med på
Eldritch Horror (Måske med en expansion eller to) : Pamela (LuluChia), Stefan (Strato), Christian Kløve (chrismalene), Kasper (BlueSwan), Keld (cosworth)
i modul 1
The Order of Vampire Hunters : Keld (Cosworth), Charles (Drenai), [ledig], [ledig]
The Order of Vampire Hunters : Keld (Cosworth), Charles (Drenai),Christian Kløve (chrismalene), [ledig]
og hopper så med på
Eldritch Horror (Måske med en expansion eller to) : Pamela (LuluChia), Stefan (Strato), Christian Kløve (chrismalene), Kasper (BlueSwan), Keld (cosworth)
i modul 1
Sidst spillet

- Drenai
- Favoritspil: Junta, Diplomacy, Twilight Struggle, Axis & Allies, Legends of Andor, Defender of the realms, Blood Rage, Cosmic Encounter, Project Elite:
Det er helt fint med mig.Cosworth wrote:Flytter
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 835 times
Jeg tager mit halvmalede (og kvart-pæne!) Mythic Battles: Pantheon med og regner med, at vi kan nå lidt i slutningen af modul 2 - og ellers, hvis der er tid til det ind imellem og nogen skulle have lyst til at slåsse med guder og monstre 

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Det kunne jeg sagtens være frisk på.Gunness wrote:Jeg tager mit halvmalede (og kvart-pæne!) Mythic Battles: Pantheon med og regner med, at vi kan nå lidt i slutningen af modul 2 - og ellers, hvis der er tid til det ind imellem og nogen skulle have lyst til at slåsse med guder og monstre
- Drenai
- Favoritspil: Junta, Diplomacy, Twilight Struggle, Axis & Allies, Legends of Andor, Defender of the realms, Blood Rage, Cosmic Encounter, Project Elite:
Det vil jeg rigtig gerne prøve. Du siger bare til når at der er tid i programmet til det, så er jeg friskGunness wrote:Jeg tager mit halvmalede (og kvart-pæne!) Mythic Battles: Pantheon med og regner med, at vi kan nå lidt i slutningen af modul 2 - og ellers, hvis der er tid til det ind imellem og nogen skulle have lyst til at slåsse med guder og monstre

/Charles
- Drenai
Hvis der er interresse, vil jeg godt stå for.
Modul 1: Project ELITE ; Drenai, [ledig], [ledig], [ledig]
Modul 3: Blood Rage med udvidelser; Drenai, [ledig], [ledig], [ledig] (Max. 4 medmindre alle har prøvet det før)
Forklarer regler til begge dele.
Modul 1: Project ELITE ; Drenai, [ledig], [ledig], [ledig]
Modul 3: Blood Rage med udvidelser; Drenai, [ledig], [ledig], [ledig] (Max. 4 medmindre alle har prøvet det før)
Forklarer regler til begge dele.
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 835 times
Ok, noteretDrenai wrote:Det vil jeg rigtig gerne prøve. Du siger bare til når at der er tid i programmet til det, så er jeg friskGunness wrote:Jeg tager mit halvmalede (og kvart-pæne!) Mythic Battles: Pantheon med og regner med, at vi kan nå lidt i slutningen af modul 2 - og ellers, hvis der er tid til det ind imellem og nogen skulle have lyst til at slåsse med guder og monstre![]()
/Charles

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 632 times
- Been thanked: 917 times
Jeg stiller mig naturligvis også hjertensgerne til rådighed, hvis det på nogen måde kan lade sig gøre...Gunness wrote:Ok, noteretDrenai wrote:Det vil jeg rigtig gerne prøve. Du siger bare til når at der er tid i programmet til det, så er jeg friskGunness wrote:Jeg tager mit halvmalede (og kvart-pæne!) Mythic Battles: Pantheon med og regner med, at vi kan nå lidt i slutningen af modul 2 - og ellers, hvis der er tid til det ind imellem og nogen skulle have lyst til at slåsse med guder og monstre![]()
/Charles(også BlueSwan/Kasper!)

frouvne, administrator

Hvis der stadig er plads, vil jeg gerne på Mansion of madness i modul 4