Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Neumann
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Fri Aug 19, 2016 7:38 pm
Has thanked: 25 times
Been thanked: 69 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Neumann »

I dag ankom Amun-Re i den nye SuperMeeples udgave fra Philibert.

Åndssvagt indkøb, når jeg normalt kun med stort besvær kan slæbe 3 spillere til bordet (og aldrig 5). Jeg ville ellers frygteligt gerne prøve at spille det, men i første omgang må jeg bare anerkende, at jeg øjensynlig ikke kunne overleve sommeren uden nogle flotte resin-pyramider.

Antal aldrig-spillede spil i samlingen p.t. : 1

- stik den !
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Den seneste uge er det titler som de to nye Brass-versioner og Yellow & Yangtze, der er kommet ind ad døren. Det lover godt for fremtiden! Spændende at se, at Reiner Knizia igen er begyndt at melde sig under fanerne med titler der ser ud til at være målrettet nørd-segmentet.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Så var der også 2x Brass til mig :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Gunness wrote:Så var der også 2x Brass til mig :)
Ankom også til mig i dag.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Jeg vil også have miiiiiiiiiiit! Jeg skal faktisk bruge det i weekenden. *snøft*
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Har du fået tracking? Ellers må du selvfølgelig gerne låne mit, hvis vi kan finde ud af at mødes et sted.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Nej, ikke endnu. Men det er ikke nogen katastrofe. Jeg har bare sat på planen til Rubicon, at jeg medbringer og introducerer til Brass. Alternativt må jeg bare finde et andet spil, som jeg kan smide på bordet og introducere. Det kunne så blive Terraforming Mars med en udvidelse eller to. No biggie. Jeg vil bare helst spille Brass.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Neumann
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Fri Aug 19, 2016 7:38 pm
Has thanked: 25 times
Been thanked: 69 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Neumann »

Stony wrote:Nej, ikke endnu. Men det er ikke nogen katastrofe. Jeg har bare sat på planen til Rubicon, at jeg medbringer og introducerer til Brass.
DC har jeg til gode, og Viking-Con har jeg ikke været på siden 1984, men Rubicon? Den har jeg aldrig nogensinde hørt om før! Det er måske en lukket fest?

Kan her fra forum forstå, at der er en forbindelse til ConSim, men der har jeg heller ikke været i nogle årtier, og ConSims hjemmeside hører ikke til de mest opdaterede.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

RubiCon startede som et ConSim arrangement, men det er mange år siden den forbindelse blev brudt.

Det er ikke en (helt) lukket fest, men man skal inviteres af arrangøren, Annemette Wolff, for at kunne deltage. Der er kun plads til 30 deltagere, og i år er vi lige over 30 deltagere.


Super hyggeligt, men det hjælper jo også når man max skal lære to nye mennesker at kende hvert år.
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2956
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 211 times
Been thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Kanzler »

Goblen wrote:
Gunness wrote:Så var der også 2x Brass til mig :)
Ankom også til mig i dag.
Jeg har fået mit Brass x 2 idag 8)
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 287 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Der er noget, som fortæller mig at der vil blive spillet ret meget Brass rundt omkring det næste stykke tid... :D
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Det er da også en kærkommen revival af en nyklassiker. :)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Har fået mine to "nye" spil ind af døren.

Thrash'n Roll og Bärenpark. Det første spil er et spil jeg bare gerne vil have fordi det er metal der er temaet, og her tænker jeg musikken :-) Anede ikke hvad det gik ud på, men det skulle ejes.

Bärenpark er tile laying som jeg rigtig godt kan lide. Det glæder jeg mig til at få prøvet :-)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Modtog her på en højhellig søndag et eksemplar af Tales of the Arabian Nights, der skal være med til at forstærke en niche i min spilsamling.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Jeg modtog mit Root i weekenden. Det er blevet et smukt produkt, og jeg kender jo allerede spillet, og ved at det er sjovt at spille.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
Post Reply