Edit: Thebes er det eneste spil jeg ikke vil sende alene
Jeg tænker, at vi kan agere kurér, hvis det er.
Siger jeg ikke nej tak til Taibi
Det kan vi sagtens. Enten via Djengis Con, ved Skælskør eller via Goblen og hans arbejdsplads Aarhus - Herlev.SmoothOperator wrote: ↑Tue Jan 08, 2019 4:20 pm Kurer til Sjælland...
Hvis der er nogen som køber et spil der skal til sjælland på den ene eller anden måde, så vil jeg meget gerne have Thebes med (bor på midtsjælland) - splejser gerne om fragten.
Vh
Taibi wrote: ↑Tue Jan 08, 2019 5:28 pmDet kan vi sagtens. Enten via Djengis Con, ved Skælskør eller via Goblen og hans arbejdsplads Aarhus - Herlev.SmoothOperator wrote: ↑Tue Jan 08, 2019 4:20 pm Kurer til Sjælland...
Hvis der er nogen som køber et spil der skal til sjælland på den ene eller anden måde, så vil jeg meget gerne have Thebes med (bor på midtsjælland) - splejser gerne om fragten.
Vh
Jeg giver lige lyd fra mig når Taibi og jeg har klaret afhentning m.m. Regner med du klarer betalingen direkte?SmoothOperator wrote: ↑Tue Jan 08, 2019 8:15 pmTaibi wrote: ↑Tue Jan 08, 2019 5:28 pmDet kan vi sagtens. Enten via Djengis Con, ved Skælskør eller via Goblen og hans arbejdsplads Aarhus - Herlev.SmoothOperator wrote: ↑Tue Jan 08, 2019 4:20 pm Kurer til Sjælland...
Vh
Ej det ville være super fedt med Herlev, så kan jeg lokke mine forældre fra Ballerup til at hente det![]()
Goblen wrote: ↑Wed Jan 09, 2019 11:25 amJeg giver lige lyd fra mig når Taibi og jeg har klaret afhentning m.m. Regner med du klarer betalingen direkte?SmoothOperator wrote: ↑Tue Jan 08, 2019 8:15 pm
Ej det ville være super fedt med Herlev, så kan jeg lokke mine forældre fra Ballerup til at hente det![]()
PhilipChrs wrote: ↑Wed Jan 09, 2019 5:08 pm Vi skal nok finde ud af det praktiske/betaling. Jeg tænker at vi lige afventer og ser om der er flere, der vil benytte sig af Taibis services. Og så vi samler det hele i een afhentning.
Edit: lægger noget op på facebook også