Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Frouvne wrote: Sun Sep 08, 2019 5:10 pm ...Wingspan var nu også en (positiv) undtagelse for mig. Det er der til gengæld ikke rigtig nogen, der har gidet spille med mig.
Du siger bare til :-)
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Så fik jeg mail og kunne se det på min konto at GMT Games nu har Tank Duel: Enenmy in the Crosshairs er klar til at blive sendt efter P500... Det skete lige en måned for tidligt for min økonomi :-/ Men sådan er det bare. Glæder mig stadig til at få det.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Så fik jeg en æske ind ad døren fra Awaken Realms. Det viste sig at være to udvidelser Aftermath og Void Seeders samt stretch goals der blev opnået i løbet af Kickstarter kampagnen. Det kan være jeg snart skal have lavet en brush-up på reglerne, så jeg samtidig kan få de fine malede helte på bordet.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

I løbet af de seneste dage har jeg modtaget et brugt eksemplar af The Pirate Republic plus Tim Fowers seneste, Sabotage, som er et noget større og dyrere spil end hans normale. Jeg er spændt på, hvordan det fungerer.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Jeg fik lige solgt lidt ud af samlingen, og kom atter ned under 100 spil. Og så øøhhhhh... kom jeg til at bestille lidt nyt...

Castle Dukes. Jeg så Goblen smide et billede på FB, som pirrede min nysgerrighed. Efter lidt research, fik jeg søgt mig frem til en butik som havde det på lager. Så kom jeg altså til at tabe det ned i den virtuelle indkøbskurv.

Da jeg var derinde, kom jeg også til at tabe et par andre spil ned i kurven.
Mansions of Madness 2nd Edition.
Small Star Empires

Andetsted har jeg smidt en forudbestilling på Inis samt den nye udvidelse.

Jeg sprang også på kickstarteren til de to Everdell udvidelser Bellfaire samt Spirecrest.

Og kickstarteren til Panjun, udvidelsen til Gugong.

To udvidelser til to spil i samlingen jeg endnu ikke har prøvet:
Upstairs, Downstairs som er en udvidelse til Obsession.
Cartographers som er en udvidelse til Roll Player

Nu køber jeg altså heller ikke noget nyt. Altså før Essen. Man er jo nødt til at vise verden, at man er i stand til at håndhæve et vist niveau af mådehold.
Last edited by Stony on Sun Sep 22, 2019 8:15 pm, edited 1 time in total.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Hov... Jeg glemte da helt at nævne den jeg er mest spændt på.

Jeg har smidt en pre-order på Era of Tribes, inklusive modular board og 5-6 player expansion.
Sidst spillet:
Image
User avatar
goldbaek
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Sep 12, 2016 10:39 am
Location: Vallensbæk
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by goldbaek »

Stony wrote: Sun Sep 22, 2019 4:46 pmCartographers som er en udvidelse til Roll Player
Det er ikke helt korrekt. Cartographers er et roll & write sat i Roll Player universet. Det er ikke en udvidelse til RP. Bare så du ikke bliver skuffet...
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Stony wrote: Sun Sep 22, 2019 8:08 pm Hov... Jeg glemte da helt at nævne den jeg er mest spændt på.

Jeg har smidt en pre-order på Era of Tribes, inklusive modular board og 5-6 player expansion.
Den her overvejer jeg kraftigt at tage med hjem fra Essen...

Og beklager den dårlige indflydelse med Castle Dukes. Det tager jeg også med hjem fra Essen. Det var skide sjovt.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Så ankom Tapestry som jeg efter en god portion research endte med at købe.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Frouvne wrote: Wed Sep 25, 2019 7:22 pm Så ankom Tapestry som jeg efter en god portion research endte med at købe.
Venter på mit stadig. Har fået tracking nummer :-)

Håber det når at komme hjem så vi kan få det på bordet mandag i mandagsgruppen.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

^Jeg er spændt på at høre nogle tilbagemeldinger om Tapestry. Ud over Tom Vasels en del omtalte videoanmeldelse er der ret mange lettere lunkne anmeldelser på BGG.

Jeg fik selv mit eksemplar af Vindication plus Leaders & Alliances-udvidelsen i går.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik mit Court of the Dead: Mourners Call i dag. Ser ret så godt ud.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Goblen wrote: Thu Sep 26, 2019 5:38 am
Frouvne wrote: Wed Sep 25, 2019 7:22 pm Så ankom Tapestry som jeg efter en god portion research endte med at købe.
Venter på mit stadig. Har fået tracking nummer :-)

Håber det når at komme hjem så vi kan få det på bordet mandag i mandagsgruppen.
Ja, jeg fik tracking-information en del dage i forvejen.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Efter et kærligt gensyn med Troyes igår måtte jeg eje det til evergreen hylden på brætspils reolen, så det og udvidelsen Ladies of Troyes er blevet bestilt. :)
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

I går landede Trickerion: Dahlgaard's Academy, og nu har jeg i alt fald tryllekunstner-remedier nok til de næste 10-15 år. Anachrony er også et rigtig godt spil, men Trickerion-grundspillet vinder alligevel med et mulehår, så jeg er glad for at få udvidelsen ind i samlingen.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply