Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

I aftes samlede jeg mit eksemplar af Tainted Grail: The Fall of Avalon op. Det er jeg meget spændt på at se i aktion.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Jeg modtog den nye udvidelse til Terra Mystica. Det kan være den kan puste lidt liv i spillet igen.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Stony wrote: Thu Nov 28, 2019 5:05 pm Jeg modtog den nye udvidelse til Terra Mystica. Det kan være den kan puste lidt liv i spillet igen.
Du siger bare til - så er jeg der og spiller det med dig.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Som dumpede Promenade ind ad døren. Det må siges at være et lille førsteoplag. På bagsiden af æsken er spillene nummereret. Jeg har fået nummer 180 ud af 200.

Dertil er jeg sprunget på kickstarteren til Legacies. (Link, for dem der måtte være nysgerrige)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Hvad tænker du om Legacies? Jeg synes i udgangspunktet godt om tidsaspektet, men jeg kan ikke finde ud af, om det er lidt en gimmick.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Kickstartere er begyndt at dukke op.

I sidste uge kom Champion of the Wild, et mere socialt spil, hvor man hver især vælger et dyr som skal deltage i forskellige events. Man prøver så at begrunde hvorfor lige ens dyr er bedst til de forskellige event. Så hvis du for eksempel har valgt en myre burde man kunne argumentere rimelig fornuftigt for, hvorfor den er god til gemmeleg, men til gengæld bliver det svært at overbevise de andre om, at den er vildt god til 100 meter løb. Tænker der kan dukke nogle rimlige sjove billeder op i ens hoved.

I dag dukkede min juleferie time suck så op. Cthulhu: Death May Die landede nemlig. Det glæder jeg mig virkelig til. Så skal der pløkkes Elder Ones og jeg skal dø og blive sindsyg på utallige måder. :D Jeg er selvfølgelig gået fuld FOMO, så jeg har 15 episoder som kan mikses med 5 Elder Ones, hvilket giver 75 kombinationer som skal afprøves... :o
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Jonezy wrote: Tue Dec 03, 2019 9:09 pm Kickstartere er begyndt at dukke op...I dag dukkede min juleferie time suck så op. Cthulhu: Death May Die landede nemlig. Det glæder jeg mig virkelig til. Så skal der pløkkes Elder Ones og jeg skal dø og blive sindsyg på utallige måder. :D Jeg er selvfølgelig gået fuld FOMO
Jeg er glad for, at du får mit Kickstarter-forbrug (host misbrug host) til at lyde mere fornuftigt ;)

Meget apropos fik jeg langt om længe 1. wave af Tainted Grail med Monsters of Avalon - det ser vildt fedt ud, og jeg glæder mig til at tage hul på det sammen med bl.a. Andrea i næste uge. Til næste år lander de to store udvidelser plus div. mindre udvidelser, men lige nu lader der til at være rigeligt at gå i gang med :D
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
goldbaek
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Sep 12, 2016 10:39 am
Location: Vallensbæk
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by goldbaek »

I weekenden fandt jeg et billigt Keyforge starter sæt, og satser på at få prøvet det i morgen aften i ZZ Games.
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Så ankom Era of Tribes, inklusive 5-6 spiller udvidelsen samt det modulære bræt.

#TidligJul
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Så ankom mit lææææænge ventede Living Planet endelig. (Den oprindelige forventede levering for kickstarteren var september 2018)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Det er åbenbart gået hen og blevet Kickstarter sæson, for i dag modtog jeg endnu en af slagsen.

Denne gang var det In the Hall of the Mountain King.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik min Oktoberfest Aya til Kingdom Death Monster. Det er vel dårligt en udvidelse. Bare en figur med udstyr men den var dyr fordi Post DK mente jeg skulle betale gebyr for at de håndterede toldopkrævningen
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Sørme om ikke der lå en enkelt brætspil-formet gave under træet i år. Og det viste sig at være SpaceCorp. :)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik Wingspan udvidelsen :-) fedt!
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Jeg fik det lille 'flip'n'write' Silver & Gold. :) Havde ellers ikke ønsket mig nogle brætspil (plejer bare at købe dem selv, når jeg vil have dem ;)), men vi prøvede Silver & Gold hos nogle venner for et par uger siden og det syntes kæresten åbenbart var sjovt.
Image
Post Reply