Hvad har du spillet i dag? Februar 2020

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2020

Post by Goblen »

Hm. Det næste jeg skal prøve er tre. Tror det er et godt tal til spillet. Har aftalt med konen vi også skal spille det to, for det tror jeg også det kan.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2020

Post by Gunness »

Jonezy wrote: Fri Feb 28, 2020 5:03 pm Det er ikke vinderkriterier Jacob mener, men end game kriterier (da det er meget muligt at trigger dem uden at vinde... ;)), som så er meget variable, men dog til at overskue. Jeg tror ikke vi har brugt udvidelser, og tænker også umiddelbart at base spillet er bundsolidt og ikke behøver det lige med det samme.

En ret elegant oplevelse, dog med en portion card draw randomness, som jeg godt kan anbefale. Spil det igen snart Jacob. ;)
My bad - det var også end game-kriterier, jeg tænkte på - og jeg er stadig ikke overbevist om, at jeg er vild med den måde, de dukker op på. Men ellers god feedback, og det skal da selvfølgelig prøves igen!
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2020

Post by Frouvne »

I eftermiddags kastede vi os så over "Box 2" af Harry Potter: Hogwarts Battle – The Monster Box of Monsters Expansion. Undervejs så det ud til at blive meget svært, men vi red stormen af os kom sikkert i mål.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2020

Post by Goblen »

Fik besøg af nogle gode venner i dag. De elsker at spille brætspil - har dog ikke så mange. Havde fået frie hænder til hvad vi skulle spille, så vi skulle starte med Zombieside Black Plague. Det har været på hylden i et stykke tid. De så dog Crokinole-bordet, så der kom lidt spil med det til at starte med.

Så fik vi spillet Zombieside. Vi startede med tutorial missionen og nåede også mission 1. Vi klarede også Quest 1, og fik slået necromanceren ude a byen og brændt en Abomination af. Ganske underholdende med noget zombie-slaying og dice chucking.

Derefter stod den på to spil Tiny Towns. Det spil er skide sjovt - bygge sin by op af forskellige ressourcer :-)
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2020

Post by Andrea »

Fik spillet en omgang Sherlock Holmes med gemalen i weekenden - tredje kapitel i Jack The Ripper-historien. En interessant og anderledes spiloplevelse i forhold til de almindelige scenarier men også langt sværere.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2020

Post by Frouvne »

Søndag prøvede vi for første gang kræfter med "Box 3" af Harry Potter: Hogwarts Battle – The Monster Box of Monsters Expansion. Jeg har en fornemmelse af, at vi godt kunne komme til at hænge fast der lidt endnu...
frouvne, administrator

Image
Post Reply