Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Legius
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: Memoir 44

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Legius »

Det kommer altid med fly, med mindre man bestiller over en halv kubikmeter, hvilket er meget mere end man lige tror. Så ja jeg fik det med fly, som regel går der 10 dage fra den er afsendt fra butikken til du har pakken i hånden, så det er ikke fordi Shopusa sidder længe på pakken og den går også hurtigt igennem tolden. desuden får man et trackingnr hvor du kan følge pakken f.eks hos postdanmark.
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 636 times
Been thanked: 933 times

Re: Hvad har du købt idag

Post by Frouvne »

Der er idag ankommet et par forskellige små-ting: Barons, The Resistance, Ascending Empires, Yggdrasil: Frigg Promo og Mousquetaires du Roy - Tréville miniature.
frouvne, administrator

Image
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by pytman »

Fik købt Kingdoms, Tank Traders samt LOCO! Derudover kom der et par med posten Red November, Guillotine, Incan Gold og Legendary Dungeoneer: Wrath of the Serpent Goddess Ser frem til en spilrig weekend :P
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB

Post by Frouvne »

I slutningen af ugen modtog jeg King of Tokyo Promo Cards.Jeg er helt sikker på, at man fint ville kunne klare sig foruden, men kortene ser interessante ud og jeg elsker ideen om, at samtlige kort i spillet er forskellige og nu kommer der altså endnu en lille saltvandsindsprøjtning til det i form af endnu flere kort. Cool.
frouvne, administrator

Image
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Been thanked: 2 times

Post by Robert »

Have et pænt overskud på kontoen denne måned, og skulle alligevel ind i centrum fredag eftermiddag, så jeg tog en tur til Fantask. De havde Last Train to Wensleydale for 200 kr (ækle farver, men ganske udmærket, og det er jo Wallace) og så lagde jeg Forbidden planet oveni, mest for at bruge det på arbejde. De skal have noget der ikke er alt for kompliceret - i hvert fald et stykke tid endnu. Den er også en kandidat til min søster og svoger, sel om der er lidt engelsk tekst i den.

I eftermiddag samler jeg Railtoad Tycoon + Railroads of Europe op i Brønshøj. Det ser jeg frem til.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

En lille kasse ankom i dag med fem spil: JAB: Realtime Boxing, Word on the Street, Quarriors!, Jaipur og Summy.
frouvne, administrator

Image
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Brichs »

Jeg havde fået lidt ekstra penge for at lave lidt ekstra arbejde, så jeg var inde og hive King of Tokyo og Resident Evil: The Deck Building Game med hjem i dag.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:JAB: Realtime Boxing
Ooh, det havde jeg også overvejet. Jeg glæder mig til at høre hvad du synes om det - det er et skægt koncept, om ikke andet.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Ark Nova
Has thanked: 268 times
Been thanked: 105 times

Post by Taibi »

Jens_Hoppe wrote:
Frouvne wrote:JAB: Realtime Boxing
Ooh, det havde jeg også overvejet. Jeg glæder mig til at høre hvad du synes om det - det er et skægt koncept, om ikke andet.
... og et ganske skægt spil. :D
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 719 times
Been thanked: 841 times

Post by Gunness »

Fra Martin Vetter blev det til Cyclades og Lord of the Rings: The Card Game. Over i stakken til de andre uspillede titler ;)
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

Gunness wrote:Fra Martin Vetter blev det til Cyclades og Lord of the Rings: The Card Game. Over i stakken til de andre uspillede titler ;)
Jeg hjælper da gerne med at få Cyclades over i stakken med de spillede spil. :D
frouvne, administrator

Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Så fik jeg endelig leveret et par sæt af det seneste promokort The Walled Village til Dominion, lavet i anledning af Carcassonne-spillets 10-års jubilæum. Udover at det altid er godt at få nye Dominionkort, har jeg særligt set frem til dette, da Doris Matthäus altid har været en af mine yndlingstegnere. Så jeg glæder mig til at nye tegningen under fremtidige Dominionspil.
Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail

Post by Gunness »

Frouvne wrote:Jeg hjælper da gerne med at få Cyclades over i stakken med de spillede spil. :D
Du skal da være så velkommen! Jeg ved ikke, om det lige er et typisk onsdagsspil, men ellers finder vi nok en weekend :D
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Gunness »

Faldt over Hero Quest til absolut smid-i-nakken pris på et loppemarked i dag. Jeg aner ikke, hvor godt det holder i forhold til nyere spil, men lidt sjov kan man vel altid få ud af det.
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Gunness wrote:Faldt over Hero Quest til absolut smid-i-nakken pris på et loppemarked i dag. Jeg aner ikke, hvor godt det holder i forhold til nyere spil, men lidt sjov kan man vel altid få ud af det.
Det er klart at HQ er mere simpelt end AHQ (Advanced fra GW), men førstnævnte har nogle virkelig fede plastikdele, som sagtens kan bruges i andre spil, og scenarierne burde også holde i dag. Der er ingen tvivl om at Descent osv. er langt mere involverende, men der kan også siges noget for enkelthed - og der er mulighed for at downloade flere scenarier fra nettet.
Image
Post Reply