Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Legius
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Memoir 44
Re: Hvad har du købt idag?
Det kommer altid med fly, med mindre man bestiller over en halv kubikmeter, hvilket er meget mere end man lige tror. Så ja jeg fik det med fly, som regel går der 10 dage fra den er afsendt fra butikken til du har pakken i hånden, så det er ikke fordi Shopusa sidder længe på pakken og den går også hurtigt igennem tolden. desuden får man et trackingnr hvor du kan følge pakken f.eks hos postdanmark.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 636 times
- Been thanked: 933 times
Re: Hvad har du købt idag
Der er idag ankommet et par forskellige små-ting: Barons, The Resistance, Ascending Empires, Yggdrasil: Frigg Promo og Mousquetaires du Roy - Tréville miniature.
frouvne, administrator

Fik købt Kingdoms, Tank Traders samt LOCO! Derudover kom der et par med posten Red November, Guillotine, Incan Gold og Legendary Dungeoneer: Wrath of the Serpent Goddess Ser frem til en spilrig weekend 

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
I slutningen af ugen modtog jeg King of Tokyo Promo Cards.Jeg er helt sikker på, at man fint ville kunne klare sig foruden, men kortene ser interessante ud og jeg elsker ideen om, at samtlige kort i spillet er forskellige og nu kommer der altså endnu en lille saltvandsindsprøjtning til det i form af endnu flere kort. Cool.
frouvne, administrator

- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Have et pænt overskud på kontoen denne måned, og skulle alligevel ind i centrum fredag eftermiddag, så jeg tog en tur til Fantask. De havde Last Train to Wensleydale for 200 kr (ækle farver, men ganske udmærket, og det er jo Wallace) og så lagde jeg Forbidden planet oveni, mest for at bruge det på arbejde. De skal have noget der ikke er alt for kompliceret - i hvert fald et stykke tid endnu. Den er også en kandidat til min søster og svoger, sel om der er lidt engelsk tekst i den.
I eftermiddag samler jeg Railtoad Tycoon + Railroads of Europe op i Brønshøj. Det ser jeg frem til.
I eftermiddag samler jeg Railtoad Tycoon + Railroads of Europe op i Brønshøj. Det ser jeg frem til.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
En lille kasse ankom i dag med fem spil: JAB: Realtime Boxing, Word on the Street, Quarriors!, Jaipur og Summy.
frouvne, administrator

Jeg havde fået lidt ekstra penge for at lave lidt ekstra arbejde, så jeg var inde og hive King of Tokyo og Resident Evil: The Deck Building Game med hjem i dag.
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Ooh, det havde jeg også overvejet. Jeg glæder mig til at høre hvad du synes om det - det er et skægt koncept, om ikke andet.Frouvne wrote:JAB: Realtime Boxing
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
... og et ganske skægt spil.Jens_Hoppe wrote:Ooh, det havde jeg også overvejet. Jeg glæder mig til at høre hvad du synes om det - det er et skægt koncept, om ikke andet.Frouvne wrote:JAB: Realtime Boxing

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 719 times
- Been thanked: 841 times
Fra Martin Vetter blev det til Cyclades og Lord of the Rings: The Card Game. Over i stakken til de andre uspillede titler 

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Jeg hjælper da gerne med at få Cyclades over i stakken med de spillede spil.Gunness wrote:Fra Martin Vetter blev det til Cyclades og Lord of the Rings: The Card Game. Over i stakken til de andre uspillede titler

frouvne, administrator

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Så fik jeg endelig leveret et par sæt af det seneste promokort The Walled Village til Dominion, lavet i anledning af Carcassonne-spillets 10-års jubilæum. Udover at det altid er godt at få nye Dominionkort, har jeg særligt set frem til dette, da Doris Matthäus altid har været en af mine yndlingstegnere. Så jeg glæder mig til at nye tegningen under fremtidige Dominionspil.
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Du skal da være så velkommen! Jeg ved ikke, om det lige er et typisk onsdagsspil, men ellers finder vi nok en weekendFrouvne wrote:Jeg hjælper da gerne med at få Cyclades over i stakken med de spillede spil.

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
- Gunness
- 5000+ indlæg
Faldt over Hero Quest til absolut smid-i-nakken pris på et loppemarked i dag. Jeg aner ikke, hvor godt det holder i forhold til nyere spil, men lidt sjov kan man vel altid få ud af det.
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Det er klart at HQ er mere simpelt end AHQ (Advanced fra GW), men førstnævnte har nogle virkelig fede plastikdele, som sagtens kan bruges i andre spil, og scenarierne burde også holde i dag. Der er ingen tvivl om at Descent osv. er langt mere involverende, men der kan også siges noget for enkelthed - og der er mulighed for at downloade flere scenarier fra nettet.Gunness wrote:Faldt over Hero Quest til absolut smid-i-nakken pris på et loppemarked i dag. Jeg aner ikke, hvor godt det holder i forhold til nyere spil, men lidt sjov kan man vel altid få ud af det.