Mik wrote:Det er klart at HQ er mere simpelt end AHQ (Advanced fra GW), men førstnævnte har nogle virkelig fede plastikdele, som sagtens kan bruges i andre spil, og scenarierne burde også holde i dag. Der er ingen tvivl om at Descent osv. er langt mere involverende, men der kan også siges noget for enkelthed - og der er mulighed for at downloade flere scenarier fra nettet.Gunness wrote:Faldt over Hero Quest til absolut smid-i-nakken pris på et loppemarked i dag. Jeg aner ikke, hvor godt det holder i forhold til nyere spil, men lidt sjov kan man vel altid få ud af det.
HerQuest har også en anden fordel fremfor AHQ - brættet er et fast bræt. I AHQ skal en del af brættet genereres tilfældigt ud fra terningrslag - og der kan gå LANG tid fø man rammer det rigtige rum. Nok egentlig dét, der gør at mit AHQ ikke ser dagens lys oftere.
Torsdag fik jeg en facebook besked fra en venlig bekendt der mente at huske at jeh havde Thunderstone - ville jeg være interesseret i en Dragonspire udvidelse til billig pris? Og jo, det ville jeg da. Så nu har jeg mig min første thunderstone udvidelse