Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
Re: Hvad har du købt idag?
Og en tur over Atlanten betyder, at No Retreat: THe Russian Front, Space Empires 4x,Conquest of Nerath, Battleship Galaxies og Ascending Empires kommer med hjem.
Det er dælme en lækker høstCaniggia wrote:Og en tur over Atlanten betyder, at No Retreat: THe Russian Front, Space Empires 4x,Conquest of Nerath, Battleship Galaxies og Ascending Empires kommer med hjem.

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Qwirkle
(Gesundheit!)
(Gesundheit!)
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Ja, når det nu er en tur med kun en enkelt overnatning, måtte jeg kompenseres på en eller anden måde.Oseali wrote:Det er dælme en lækker høstCaniggia wrote:Og en tur over Atlanten betyder, at No Retreat: THe Russian Front, Space Empires 4x,Conquest of Nerath, Battleship Galaxies og Ascending Empires kommer med hjem.
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Railways of the World
Jeg har godt nok købt RRT brugt for nylig, men der er flere fordele ved en opgradering. F.eks. at brædtet ikke fylder helt så meget.
Nu er det efterhånden ved at være på tide at få lavet den liste over spil jeg gerne vil omsætte, som jeg har tænkt over længe, så jeg kan få udgiften til RRT hjem igen.

Jeg har godt nok købt RRT brugt for nylig, men der er flere fordele ved en opgradering. F.eks. at brædtet ikke fylder helt så meget.
Nu er det efterhånden ved at være på tide at få lavet den liste over spil jeg gerne vil omsætte, som jeg har tænkt over længe, så jeg kan få udgiften til RRT hjem igen.
- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Blood Bowl Card Games, Gnomes von Zavandor, og en praktisk ny version af Hey thats my fish er blevet indlemmet i samlingen.

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Railroad Tycoon the Card Game + Red November 2nd ed.
Lod mig friste af Tobias' tilbud.
Lod mig friste af Tobias' tilbud.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 635 times
- Been thanked: 933 times
Modtog igår Omen: A Reign of War - Shattered Aegis, der er den første udvidelse til Omen: A Reign of War.
frouvne, administrator

- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Jeg skal bed Janne om at tage det med, men hun får nok ikke læst regler.Larsine wrote:Søndag??? Glæder mig!!!akwlinka wrote:Blood Bowl Card Games

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Men det har jge, så jeg skal nok forsøge at introducer det, hvis der er andre der får lyst til at prøve det.akwlinka wrote:Jeg skal bed Janne om at tage det med, men hun får nok ikke læst regler.
- Fod
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Tash-Kalar
Jeg har netop modtaget bekræftigelse på at mit Dreadfleet er på vej med posten.
- Nick

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Jeg modtog en pakke i dag indeholdende No Retreat! The Russian Front, GMT's genudgivelse-nu-med-professionelle-komponenter af Victory Point Games' førsteudgave. Østfronten i 2. Verdenskrig, og i GMT-udgaven med oversizede papbrikker, mounted mapboard og spillekort.
What are you, like 80?
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Ser frem til en spillerapport, da mit hjerte siger "køb" medens min hjerne siger "nej"...Fod wrote:Jeg har netop modtaget bekræftigelse på at mit Dreadfleet er på vej med posten.