GGF - con I - 14. september 10-19+spisning
- Jeppe
- 100+ indlæg
- Been thanked: 22 times
Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning
Jeg forstår godt problemet, når mange nævner en masse spil, som de gerne vil spille, men skal vi komme videre herfra vil jeg foreslå, at Stony skærer igennem og sætter nogle spil på programmet, som man så kan melde sig ind på.
- Kitxune
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Power Grid, Le Havre, Age of Steam, Agricola, Talizman, Race for the Galaxy, Railroad Tycoon/Rails of Europe, Carcassonne, Arkham Horror, Small World, Ra the dice game, Robo Rally.
Henriette og jeg kunne også godt tænke os at prøve Agricola, men ellers er vi næsten friske på at spille hvad som helst. 
Vi kan desværre på nuværende tidspunkt ikke sige ja til fælles spisning.

Vi kan desværre på nuværende tidspunkt ikke sige ja til fælles spisning.
- Jeppe
- 100+ indlæg
- Been thanked: 22 times
Jamen jeg kunne da også være interesseret i Agricola, hvis der er spil nok.
Hej GGF,
Jeg kender Klaus Møller Jensen og Ole + Rebekka, hvoraf sidstnævnte kommer til jeres forrygende arrangement på søndag.
Hvis det er muligt deltager jeg også meget gerne.
Jeg er langtfra en så dreven spillehaj som Ole & Rebekka, men vi tilbringer da fornøjelige timer sammen med tyske brætspil.
De bedste hilsner fra,
- Søren
Jeg kender Klaus Møller Jensen og Ole + Rebekka, hvoraf sidstnævnte kommer til jeres forrygende arrangement på søndag.
Hvis det er muligt deltager jeg også meget gerne.
Jeg er langtfra en så dreven spillehaj som Ole & Rebekka, men vi tilbringer da fornøjelige timer sammen med tyske brætspil.
De bedste hilsner fra,
- Søren
Kamilla og jeg er friske på at spille det meste, så hvis vi bare bliver smidt på, hvor der er brug for ledige, er det fint.
Jeg ved at Kamilla mægtig gerne vil spille Carcassonne, som vi gerne medbringer hvis det er, og derudover ville det være super fedt at prøve Agricola.
Jeg ved at Kamilla mægtig gerne vil spille Carcassonne, som vi gerne medbringer hvis det er, og derudover ville det være super fedt at prøve Agricola.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Uh-oh... Så nærmer vi os vist fire samtidige Agricola-borde. Er det okay med Annemette og Rune, som er sat på som regelforklarere?
Og er der i så fald en mere - ud over undertegnede - der vil være så rar, at medbringe et engelsk eksemplar, som det fjerde bord kan låne?
Og er der i så fald en mere - ud over undertegnede - der vil være så rar, at medbringe et engelsk eksemplar, som det fjerde bord kan låne?
Sidst spillet:

- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Jeg tror godt jeg kan magte mindst to borde, især hvis de har samme antal spillere. Men du har jo selv prøvekørt min regelforklaring for spilletStony wrote:Uh-oh... Så nærmer vi os vist fire samtidige Agricola-borde. Er det okay med Annemette og Rune, som er sat på som regelforklarere?

-
- 500+ indlæg
Hm, jeg er nok ikke den mest garvede regelforvirrer, men tager da gerne mod udfordringen.
Jeg kunne desuden godt tænke mig at spille et slag Age of Steam, såfremt der stadig er en plads ledig. Hvis nogle skulle have lyst til Race for the Galaxy tager jeg også gerne dette med.
Jeg kunne desuden godt tænke mig at spille et slag Age of Steam, såfremt der stadig er en plads ledig. Hvis nogle skulle have lyst til Race for the Galaxy tager jeg også gerne dette med.
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Jeg vil gerne meldes til Age of Steam, hvis der er plads.
De andre er jeg nødt til at checke på BGG først.,
De andre er jeg nødt til at checke på BGG først.,
- Kitxune
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Power Grid, Le Havre, Age of Steam, Agricola, Talizman, Race for the Galaxy, Railroad Tycoon/Rails of Europe, Carcassonne, Arkham Horror, Small World, Ra the dice game, Robo Rally.
Alle de her tyskespil er en helt ny verden for mig. Har lige stiftet bekendtskab med Carcassonne, men jeg er frisk på at spille det. Skal dog lige prøve at spille Agricola først, hvis der bliver pladsBrichs wrote:Kamilla og jeg er friske på at spille det meste, så hvis vi bare bliver smidt på, hvor der er brug for ledige, er det fint.

- Black Sea
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung - Location: 2400 NV
Super!Rune Petersen wrote:Hm, jeg er nok ikke den mest garvede regelforvirrer, men tager da gerne mod udfordringen.
Jeg er også frisk på Race for the Galaxy.
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Jeg ved ikke om Mik havde noget specielt AoS kort i tankerne, og hvad deltagerloftet er, men det kan godt se ud som om vi skal til at spekulere i to samtidige AoS borde.
Sidst spillet:

- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Jeg tager lige og opretter en Spisnings tråd, så vi kan få et overblik over hvem der vil med.

- akwlinka
- 500+ indlæg
Til Søren og Eivind og andre der evt. ikke står på listen på første side af denne tråd. i kommer bare.
Helle har ikke mulighed for at opdatere for tiden, så listen er ikke Ajour.
Helle har ikke mulighed for at opdatere for tiden, så listen er ikke Ajour.

- akwlinka
- 500+ indlæg
Ang. Agricola
Der er mit, Runes, Stonys og Mik's og Jens Hoppes eksemplar tilstede så det er på nuværende tidspunkt 5 brætter.
Mon det er nok? Det tror jeg
Jeg tror jeg evt. medbringer mit tyske, så må folk der er skarpe nok til dette sprog evt. spille med på det bræt.
Der er mit, Runes, Stonys og Mik's og Jens Hoppes eksemplar tilstede så det er på nuværende tidspunkt 5 brætter.
Mon det er nok? Det tror jeg
Jeg tror jeg evt. medbringer mit tyske, så må folk der er skarpe nok til dette sprog evt. spille med på det bræt.