Men du ved godt, at det forpligter - ikke alene skal du snarest muligt prøve spillene, så du kan rapportere, om de er anbefalelsesværdige - du skal også til at lave en masse indlæg, nu hvor du 'skylder' efter flere måneders fravær!

Andrea og Tina er sikkert misundelige ...Erik Mejer Hansen wrote:Mange tak!
Jeg skal prøve at komme efter de efterslæb der måtte være.
Tror det er lige før at roads and boats kan stille min lyst til at sortere ting. For "novra" hvor er mange bits
Det var en formidabel idé. Det tror jeg da også, at Helle må ønske sig nu når hun bliver kandidat i løbet af den kommende uge...Erik Mejer Hansen wrote:Igår fik jeg Roads & Boats af min kæreste i forbindelse med at jeg endelig blev kandidat [...]
Ja, det tror jeg roligt, at du kan regne med....Frouvne wrote:Det var en formidabel idé. Det tror jeg da også, at Helle må ønske sig nu når hun bliver kandidat i løbet af den kommende uge...Erik Mejer Hansen wrote:Igår fik jeg Roads & Boats af min kæreste i forbindelse med at jeg endelig blev kandidat [...]![]()
... eller er det måske bare et ønske, jeg projicerer over på hende ...
At det er en formidabel idé! Det tænkte jeg nok!Helle wrote:Ja, det tror jeg roligt, at du kan regne med....Frouvne wrote:Det var en formidabel idé. Det tror jeg da også, at Helle må ønske sig nu når hun bliver kandidat i løbet af den kommende uge...Erik Mejer Hansen wrote:Igår fik jeg Roads & Boats af min kæreste i forbindelse med at jeg endelig blev kandidat [...]![]()
... eller er det måske bare et ønske, jeg projicerer over på hende ...
Indicier!Helle wrote: Andrea og Tina er sikkert misundelige ...
Jeps - det er helt klart et spil, jeg gerne vil prøve (manner jeg får prøvet mange spændende og forskellige spil i år!Helle wrote: Hvad med El grande - et par øl og så Louping Louie????
Det kan være, at Andrea er frisk på en spansk magtkamp også ...
Hvad kan jeg sige... Der er en fungerende legetøjspistol med i spillet.Squad Seven is an unusual action game involving a CD soundtrack and a dart-gun.
Each player takes a squad of seven people into the jungle to recover Inca treasure. Players take it in turn to reveal cards, which may show treasure or various dangers of the jungle including dinosaurs, mummies and collapsing rope bridges. The soundtrack indicates whether it is day or night - certain cards may only be taken at certain times - and many cards require the player to shoot a target or run round the table before a scream is heard on the soundtrack. If they fail, they lose a member of their squad.
The player who recovers the most treasure wins the game.
Pistolen er sej og bragte da også stor lykke hos min søn en overgang!Jens_Hoppe wrote:[...] Hvad kan jeg sige... Der er en fungerende legetøjspistol med i spillet.![]()