Vi venter på...

Links, anbefalinger og kommentarer.
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2973
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 220 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Frouvne wrote:Man kan da heller ikke forlade sin computer i et døgns tid uden at klagerne begynder at indløbe... :oops:

Trækkene er nu taget!
Der er ikke klager, men påmindelser.

Og det er bare fordi at spillene er så sjove og vi er så ivrige :D :wink:
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9192
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Frouvne wrote:Man kan da heller ikke forlade sin computer i et døgns tid uden at klagerne begynder at indløbe... :oops:

Trækkene er nu taget!
Man behøver da ikke en computer, for at blive rykket i ørerne.

Togfører Frouvne: Age of Steam arrangement

Kejser Frouvne: Napoleon at Marengo arrangement.

:P
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14652
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 467 times
Been thanked: 672 times
Contact:

Post by Frouvne »

Stony wrote:
Frouvne wrote:Man kan da heller ikke forlade sin computer i et døgns tid uden at klagerne begynder at indløbe... :oops:

Trækkene er nu taget!
Man behøver da ikke en computer, for at blive rykket i ørerne.

Togfører Frouvne: Age of Steam arrangement

Kejser Frouvne: Napoleon at Marengo arrangement.

:P
Nu syntes jeg, at folk er efter mig... Age of Steam-arrangementet er jeg naturligvis fuldkommen med på... meeen, det er vist ikke mit forslag, Stony! Er tre mand nok? Er Rune stadig klar? Så lad os komme afsted! 8) Nye interesserede kan tilmelde sig i Stonys tråd.

Napoleon at Marengo spiller vi på tirsdag! 8)

... men så skal du regne med, at der er barn tilstede, der skal puttes undervejs etc., så måske bliver det mest et testspil... hvis du altså kan og tør! :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9192
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Tirsdag er blevet krydsforhørt med kæresten, og den er i vinkel. Jeg fanger noget spiseligt, og kører direkte til Hellerup efter job.

(Og så er det vist her, at vi rykker dialogen til PM, så det ikke bliver et hijack af tråden.)
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3745
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 22 times
Been thanked: 84 times

Post by Jens_Hoppe »

Kongen af Øvre og Nedre Ægypten, Søn af Re, Nebkheperure, Tutapkamon (må han leve for evigt og evigt ligesom Re) har glemt at tage sin tur i GermanGames.dk 3 spillet, som har stået stille i fire dage. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 335
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 17 times
Been thanked: 4 times

Post by APK »

Jens_Hoppe wrote:Kongen af Øvre og Nedre Ægypten, Søn af Re, Nebkheperure, Tutapkamon (må han leve for evigt og evigt ligesom Re) har glemt at tage sin tur i GermanGames.dk 3 spillet, som har stået stille i fire dage. :)
Tutapkamon gik desværre ned med et maveonde, hvis konsekvenser ikke skal beskrives nærmere her. Indimellem mavekramperne glemte han desværre at checke fremskridtet i ovennævnte spil, efter at have checket flere gange dagligt i sidste uge, uden at der skete en ski...... (!)

:-)

Men nu er vi igang igen!

Tut
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14652
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 467 times
Been thanked: 672 times
Contact:

Post by Frouvne »

Vi venter tålmodigt på Kanzler i Amun-Re!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2973
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 220 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Frouvne wrote:Vi venter tålmodigt på Kanzler i Amun-Re!
Beklager dybt :oops: det havde jeg glemt alt om.. Da jeg skulle trække den anden dag var SpielByWeb siden gået ned og siden tænkte jeg åbenbart ikke mere over det.
Men nu har jeg trukket!
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9192
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Mester Jacob Gunness fra de ydre rev i Reef Encounter....
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14652
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 467 times
Been thanked: 672 times
Contact:

Post by Frouvne »

Stony wrote:Mester Jacob Gunness fra de ydre rev i Reef Encounter....

Jeg tror bare, at han tænker meget over sine træk! :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9192
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

....og vi venter stadig på Gunness...
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14652
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 467 times
Been thanked: 672 times
Contact:

Post by Frouvne »

... det grænser til at være det værste tilfælde af analyse paralyse, jeg endnu er stødt på... :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9192
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Og SÅ er det Doktor Gunness igen. Men denne gang er det så også sidste træk, så nu skal jeg nok lade være med at puffe mere til dig. :)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14652
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 467 times
Been thanked: 672 times
Contact:

Post by Frouvne »

Stony wrote:Og SÅ er det Doktor Gunness igen. Men denne gang er det så også sidste træk, så nu skal jeg nok lade være med at puffe mere til dig. :)

... er du sikker på, han læser det, hvis du skriver det her?!? :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5139
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 513 times
Been thanked: 581 times

Post by Gunness »

Frouvne wrote:... er du sikker på, han læser det, hvis du skriver det her?!? :wink:
Jaja, wise guys :) Der er trukket og det miserable resultat er for mit vedkommende en realitet :wink:

Men Allans kommentar rammer under alle omstændigheder hovedet meget godt på sømmet. Jeg formoder, at de fleste, der nøler med at trække, typisk gør det fordi de a) har glemt, at det er deres tur eller b) ikke har fået email om, at det er deres tur. Hvis ovenstående formodning holder, er der næppe ret mange nølere, der smutter forbi denne tråd for at sige, "Hov, jeg har overset, at det er min tur, men nu vil jeg læse i en tråd for at blive mindet om det."

Nej, mine herrer, jeg tror bestemt, at en venlig, men bestemt email er vejen til fremskyndelse af spilprocessen.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
Post Reply