Verdens kedeligste spil
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 716 times
- Been thanked: 839 times
Matador-spillet har ikke været nævnt endnu - altså det omhandlende Korsbæk. Af uransalige årsager er det vildt og blodigt populært blandt danskerne, hvorfor man jævnligt blandt venner bliver spurgt, om man dog ikke lige skal tage et par spørgsmål om Fru Møghe og tjener Boldt.
Bah... min hjerne er ved at koge sammen hver gang. Så hellere Ludo.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 929 times
Ludo er absolut ikke noget godt spil, men der er da en smule strategi i det... og så er det rigtig ondskabsfuldt!netsapiens wrote:kedeligste spil for mig... Ludo.
Det er statistisk usandsynligt men jeg har i al sin simpelhed aldrig vundet i det spil... aldrig. Jeg tror faktisk ikke jeg nogensinde har fået mere end to brikker rundt om brættet. [...]

O.K. det havde du måske ikke behøvet involvere os andre i...netsapiens wrote:[...] En anden favorit er .. . vent på det... veeeent... Pretty Pretty Princess
Skal vi ikke bare lade det mentale billede af en ubarberet, overvægtig Claus iført tiara og ørering stå for sig selv......

frouvne, administrator

Korsbæk er døden. Tænk jeg købte det engang på et loppetorv for 30 kr. spillede det med konen og en af hendes veninder, der er tosset med Matador. Jeg tænkte ok, kan hun lide Matador, så må hun få spillet. Så slap jeg af med det. Suk for et par dage siden eller tre så jeg Korsbæk gå til 420 kr. på qxl.dkGunness wrote:Matador-spillet har ikke været nævnt endnu - altså det omhandlende Korsbæk. Af uransalige årsager er det vildt og blodigt populært blandt danskerne, hvorfor man jævnligt blandt venner bliver spurgt, om man dog ikke lige skal tage et par spørgsmål om Fru Møghe og tjener Boldt.

Danny Rasmussen
-
- 1000+ indlæg
Det er fordi du ikke har spillet det med mindst et par piger i en kombineret druk/strip versionDanny wrote:Twister suger vel også for vildt. I filmen U-Turn findes en scene med en automekaniker, der spiller Twister med sig selv!!!

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 929 times
I Pretty Pretty Princess-varianten?netsapiens wrote:Det er fordi du ikke har spillet det med mindst et par piger i en kombineret druk/strip versionDanny wrote:Twister suger vel også for vildt. I filmen U-Turn findes en scene med en automekaniker, der spiller Twister med sig selv!!!

frouvne, administrator

-
- 1000+ indlæg
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Ja, og du uploader for få billeder af det, når du endelig får spilletnetsapiens wrote: *suk* jeg får spillet for lidt tror jeg...

Jeg er sikkert ikke den eneste, der gerne ville ha' set Claus i sit prinsesseudstyr, men heldigvis er der et program ved navn Photoshop...:

(sorry Claus, men jeg tror, du kan ta' det

-
- 1000+ indlæg
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Trivia spil generelt
Efter min mening er der altså spil der slår både ludo, matador, kaste gris og alle de andre i kedelighed, nemlig samtlige trivia-spil.
Hvad sjovt er der ved at få et spørgsmål om hvor højt Eiffeltårnet er?
Enten ved man at det er 300 meter (uden antennen som er 20 meter), og så er der jo ingen udfordring i det spørgsmål.
Ellers ved man det ikke, og så har man jo ikke en jordisk chance for at komme videre.
Slutresultatet er at man får at vide hvor højt Eiffeltårnet er.
Og hvad sker der så næste gang man får det samme spørgsmål?
Enten kan man huske svaret, og så er der jo ingen udfordring i det spørgsmål.
Ellers kan man ikke huske svaret, og fremstår derved som et fjols, og det er jo heller ikke sjovt.
Og sådan er det også med samtlige ander spørgsmål i samtlige trivia spil.
Kedeligt!!!
Lars
Hvad sjovt er der ved at få et spørgsmål om hvor højt Eiffeltårnet er?
Enten ved man at det er 300 meter (uden antennen som er 20 meter), og så er der jo ingen udfordring i det spørgsmål.
Ellers ved man det ikke, og så har man jo ikke en jordisk chance for at komme videre.
Slutresultatet er at man får at vide hvor højt Eiffeltårnet er.
Og hvad sker der så næste gang man får det samme spørgsmål?
Enten kan man huske svaret, og så er der jo ingen udfordring i det spørgsmål.
Ellers kan man ikke huske svaret, og fremstår derved som et fjols, og det er jo heller ikke sjovt.
Og sådan er det også med samtlige ander spørgsmål i samtlige trivia spil.
Kedeligt!!!
Lars
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Re: Trivia spil generelt
En af mine venner sagde på et tidspunkt:Larsine wrote:Hvad sjovt er der ved at få et spørgsmål om hvor højt Eiffeltårnet er?
"Hvad er det sjove ved trivia-spil? Der er jo intet spil over det - man kan lige så godt aftale på forhånd, hvem der vinder!"