Page 2 of 2
Posted: Fri Oct 12, 2007 2:26 pm
by Tobias
Er jeg den eneste der har fået mit?
Nej-nej. Men har heller ikke fået det spillet. Det bliver først efter Essen:-(
Posted: Fri Oct 12, 2007 2:35 pm
by Gunness
Jesper wrote:Er jeg den eneste der har fået mit?
Muahahhaa.
Nej, Tobias havde også fået sit - så selv [dyster torden i baggrunden]muahahhaha[/torden]
Noget andet: Jeg har hentet de gamle regler fra BGG. Jeg har læst, at de skulle have rettet reglerne til i den nye udgave, så de var mere "spiselige" for os uden større wargames-erfaring.
Er det tilfældet, eller er det kun kosmetiske ændringer, der er tale om? (jeg skal bestemt ikke klage over Doyles nye grafiske design)
Posted: Fri Oct 12, 2007 5:37 pm
by MesterLars
Sørme om der ikke lå et brev fra post danmark og flød et tilfældigt sted i min opgang!? fra DHL. De havde forgæves været forbi i mandags!
Nå men nu kommer det så til mit arbejde på mandag

Posted: Sat Oct 13, 2007 11:33 am
by Jens_Hoppe
MesterLars wrote:Sørme om der ikke lå et brev fra post danmark og flød et tilfældigt sted i min opgang!? fra DHL. De havde forgæves været forbi i mandags!
Det var da et sjovt tilfælde... Da jeg kom hjem lå der et ÅBNET brev (dog med indhold) fra DHL i min postkasse. Også her stod at de havde forsøgt at aflevere i mandags. Så rod i afleveringen af brevet og
fire dage mellem forsøget på at aflevere pakken og til at brevet nåede frem.
(Mit navn og adresse var nu også skrevet så sjusket på sedlen, at jeg tror brevet oprindeligt er blevet afleveret til en forkert adresse

)
Posted: Sat Oct 13, 2007 1:54 pm
by Gunness
Ok, nu er det vist min tur til at udråbe et højlydt arrrrgh! Jeg har netop modtaget mail fra Valley Games om, at jeg er "one of a small number of our valued customers who has had their credit card information deleted from our system".
Så nu kan jeg pænt bestille spillet igen
Jeg får stadig pre-orderbonussen, men det betyder jo nok, at det varer endnu en rum tid, før mit spil dukker op. Øv øv øv.
Posted: Sat Oct 13, 2007 2:20 pm
by Kanzler
Gunness wrote:Ok, nu er det vist min tur til at udråbe et højlydt arrrrgh! Jeg har netop modtaget mail fra Valley Games om, at jeg er "one of a small number of our valued customers who has had their credit card information deleted from our system".
Så nu kan jeg pænt bestille spillet igen
Jeg får stadig pre-orderbonussen, men det betyder jo nok, at det varer endnu en rum tid, før mit spil dukker op. Øv øv øv.
Hmm pænt bittert!! Jeg lider med dig

Posted: Sat Oct 13, 2007 7:57 pm
by Jens_Hoppe
Gunness wrote:jeg er "one of a small number of our valued customers who has had their credit card information deleted from our system".
Nej, hvor træls. Det er da nok til at gøre enhver lidt mavesur...

Posted: Sat Oct 13, 2007 8:37 pm
by Gunness
Ja, det er da temmelig ærgerligt. Men så længe slutproduktet er godt, hvilket jeg kan forstå på jeres tilbagemeldinger, går det nok.
Årsagen til sletningen skulle være nogle lidt for emsige automatiske sikkerhedsprocedurer. Jeg har aldrig været udsat for noget lignende før, og jeg er ellers flittig nethandler.