Om aftenen blev det til et enkelt spil Kids from Catan, som min søn insisterede på at ville lære mig. Jeg er ikke vildt begejstret for det spil... men når den lille nu så gerne vil spille det...

Så bare vent til fortsættelsen på historien!Jens_Hoppe wrote:Kids from Catan er bare dræberen: Det har de fleste af de rigtige Catan-mekanismer i sig, men med alle (og jeg mener alle!) beslutninger taget ud af spillet... Øv.
Det skal du ikke lade dig slå ud af. Selvom Zértz på overfladen kan se meget tilforladeligt ud, er det udpræget et spil for hardcore-gamere!Jesper Amstrup wrote:Jeg har lært min 6 årige datter at spille Zértz i dag. Det skulle jeg aldrig have gjort. Hun lammetævede mig i begge spil - og jeg gjorde endda min yderste for at vinde[...]
Jeg ved, jeg ved.Frouvne wrote:Det skal du ikke lade dig slå ud af. Selvom Zértz på overfladen kan se meget tilforladeligt ud, er det udpræget et spil for hardcore-gamere!Jesper Amstrup wrote:Jeg har lært min 6 årige datter at spille Zértz i dag. Det skulle jeg aldrig have gjort. Hun lammetævede mig i begge spil - og jeg gjorde endda min yderste for at vinde[...]
Allan altså! Nu må du jo ikke få det til at lyde som om, at piger slet ikke spiller Doom - husker du ikke den lille snak?Frouvne wrote:Her sluttede vi aftenen af med et hygge-spil Doom... men det er jo også en søn, jeg har!
Velkommen til!Jesper Amstrup wrote:BlærerøvFrouvne wrote:.. men det er jo også en søn, jeg har!
Hehe... jo - og du mener, at det er ved at være på tide, at tage den op igen?Andrea wrote:Allan altså! Nu må du jo ikke få det til at lyde som om, at piger slet ikke spiller Doom - husker du ikke den lille snak?Frouvne wrote:Her sluttede vi aftenen af med et hygge-spil Doom... men det er jo også en søn, jeg har!