Det skal lige nævnes at det er rigtig, rigtig, RIGTIG sjovtRune Petersen wrote:Pga. et frafald blev dagens program ændret lidt, men qute, Netsapiens og undertegnede fik spillet Doom og Tempus. Aftenen blev rundet af med lidt spas af den digitale slags i form af Guitar Hero, eftersom trætheden begyndte at melde sig.

Og jeg er bestemt IKKE en guitar freak.
Det er sjovt alene, men jeg er også glad for at Rune har investeret i en guitar nummer 2, så man kan spille co-op og mod hinanden. Idag blev det kun til co-op hvor den ene styrer bas og den anden normal guitar.
Glæder mig til at køre deathmatch næste gang

Rune Petersen wrote:Doom blev vundet af Helvedes repræsentant (mig), som fik skovlen under de hårdt prøvede og hårdt kæmpende marines lige før det sidste rum. En heroisk indsats fra qute og Netsapiens blev desværre forpurret af uheldige terningeslag og en lind strøm af fjender.
Vi var også lidt heldige nogle gange, men det er bestemt ikke et nemt spil.
Vil stadig gerne prøve at være 4 for at se hvordan det SÅ spiller.
Rune Petersen wrote:Vi var alle nye udi Tempus og det gav et par problemer undervejs, selvom spillet i sig selv virkede ganske fint som et "civ lite". Nu er jeg mest til Sid Meier's Civilization (i pc-udgaven, altså) og har ikke spillet så mange variationer over dette tema i brætspilsgenren. Derfor fandt jeg det ganske fornøjeligt, men det er nok et spil man skal prøve lidt mere for at få strategierne på plads.
Ja, jeg tror det bliver sjovere de første gange man spiller det, så man lige får strategierne på plads.
Jeg må indrømme at spillet ikke føles som om man opbygger en civ. Også fordi man kan springe rundt via vandet. Jeg kender ikke lige nogle andre spil at sammenligne det med, så det vil jeg lade Rune og måske Klaus om.
Igen tak til Rune for at lægge hus til. Og tak igen for at prøve Guitar Hero. Jeg er hooked