Jamen selv tak Lara. Jeg morede mig også vanvittigt meget

. Det må vi gøre igen en anden gang.
Viking-Con 26 var - som sædvanligt - en fornøjelse. Organiseret "leg" for den indre spiller.
Det blev til 3 spil
Chaos Marauders, samt en stak
Ave Caesar (2-2½ timer) om fredagen, inden jeg skulle stå for turneringen i
RoboRally. Masser af tilmeldte dukkede op og var med til at skabe en fed stemning og turnering. Det kribler godt nok meget i fingrene når de andre spiller, så jeg håber på, at en anden vil afholde turneringen en gang imellem. Resten af natten gik med
Ave Caesar (5 timer).
Lørdag startede med
Thurn und Taxis, der - som nævnt - var vildt underholdende. Det lykkedes mig sågar at komme i finalen, men her fik jeg godt nok klø af et par meget rutinerede spillere. Derefter lidt Ave Caesar (4-6 timer) inden Lara, Frostholm, Helvard, KrammeB og jeg fik spillet lidt
Heckmeck,
Set! (spil ikke dette med Lara før du har øvet dig!),
Fluxx og
Flix Mix (kl. 4 om natten efter ca. 40 timer i træk uden søvn

). Afslutningsvis blev det spillet
Ave Caesar (3 timer).
Efter knap 2 timers søvn stod den på
Can't Stop. Et godt "søndagsspil" (hyggeligt, ikke megen tankevirksomhed nødvendig), der sagtens kunne forefindes på spil-hylden snarest. 2 spil
Car Wars - Card Game senere var det tid til årets sidste turnering:
Ave Caesar. Det lykkedes mig at overtale Lara til at deltage, men jeg fik ikke fornøjelsen af at møde hende i et ræs. Efter 6 indledende runder skulle der spilles en finale-serie og - traditionen tro - kvalificerede jeg mig til denne. Vi nåede 4 løb i finalen og resultatet blev en samlet 3.plads med en spektakulær sejr undervejs. Det lykkedes mig at vinde, selv om jeg var blevet overhalet med en omgang

.
Glæder mig allerede til næste år. Bare trist, at der er 362 dage til

.