Pink Icehouse
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Re: Pink Icehouse
... du kan jo nok ikke forvente de store protester fra denne kant... 

frouvne, administrator

-
- 1000+ indlæg
Jeg sidder lige her og tænker...
Jeg har da aldrig fået en konto oplysning?
Eller har jeg bare ikke betalt?
Og kommer fragtmanden ind forbi tobicon på søndag?
Det er jo trist når der tidligere i tråden er et løfte om at betale, og jeg kan slet ikke se om jeg har fået det gjort
Jeg har da aldrig fået en konto oplysning?
Eller har jeg bare ikke betalt?
Og kommer fragtmanden ind forbi tobicon på søndag?
Det er jo trist når der tidligere i tråden er et løfte om at betale, og jeg kan slet ikke se om jeg har fået det gjort

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Hæhæ, du er ikke den eneste.
Jesper har dog højt og helligt lovet at dukke op på TobiCon på søndag, hvor han mod udlevering af lidt assorteret plastik vil modtage muchos $$$.
Jesper har dog højt og helligt lovet at dukke op på TobiCon på søndag, hvor han mod udlevering af lidt assorteret plastik vil modtage muchos $$$.

What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Hmmmm ved vi, hvor meget vi skal betale?
Hvis Jesper smider mig en pb om beløbet, så skal jeg sørge for at veje guldet af ...
Hvis Jesper smider mig en pb om beløbet, så skal jeg sørge for at veje guldet af ...
yes, jeg regner med at komme til TobiCon.
Det har været en uoverskuelig proces at omregne dollars til kroner, derfor har I ikke fået en regning endnu
. Men det skal nok komme.
Hvis I ønsker at modtage tingene på anden vis, så sig lige til, så må vi ordne det på den måde.
Jeg undskylder mange gange den manglende information...
jesper
Det har været en uoverskuelig proces at omregne dollars til kroner, derfor har I ikke fået en regning endnu

Hvis I ønsker at modtage tingene på anden vis, så sig lige til, så må vi ordne det på den måde.
Jeg undskylder mange gange den manglende information...
jesper
Helle wrote:Hmmmm ved vi, hvor meget vi skal betale?
Jesper Rugård Jensen
-
- 1000+ indlæg
Læs: Dollaren er STADIG ikke steget nok til at Jesper kan tjene penge på denne handel :pJesper wrote:...
Det har været en uoverskuelig proces at omregne dollars til kroner, derfor har I ikke fået en regning endnu. Men det skal nok komme.
du ved godt at google har den ret lækre omregningsfunktion hvor man kan gøre det let?
(note: beløbet er fiktivt)
Sjov > regler .... HVER gang