Spilleklub i Storkøbenhavn

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Spilleklub i Storkøbenhavn

Post by Robert »

Stony har et godt point. Der er flere gode arrangementer de næste par måneder: Consim, Fantask og Tobicon.

Jeg gætter også på at de fleste har kalenderen fuld. Selv om det er lidt fælt at sige det, så tror jeg at rygningen også kan have en effekt. Men jeg kan jo kun tale for mig selv. Jeg vil gerne finde en spillegruppe (selv om jeg har det lidt svært med kalenderen det næste par måneder), men jeg har ikke meget lyst til at sidde flere timer i et lokale hvor der bliver røget.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9201
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Spilleklub i Storkøbenhavn

Post by Stony »

En helt tredje mulighed, er selv at lave et lille arrangement. Ofte er man et udgangspunkt på to-tre personer der gerne vil spille et eller andet. Så kan man smide en "åben invitation" på forummet til et arrangement. Der kan du beskrive hvor mange flere I håber på at blive, og hvad I regner med at spille.
Jeg er selv blandt dem, der synes at mine faste brætspil-arrangementer i kalenderen har et passende niveau, så derfor er jeg ikke umiddelbart interesseret i at lægge billet ind på en ny gruppe. Men laver du et arrangement, kan jeg da godt finde på at smide en stak brætspil i en taske og dukke op.
Her er en tråd, hvor jeg selv gjorde det samme. Det endte med en spilaften for tre personer:
viewtopic.php?f=7&t=1685
Sidst spillet:
Image
Post Reply