Dominion promo kort

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Re: Dominion promo kort

Post by Jens_Hoppe »

Stony wrote:Det tager åbenbart sin tid at sende 2500 bestillinger afsted. Jeg modtog her til morgen besked om at min ordre netop er blevet afsendt. Den modtager jeg nok lige efter påsken. (Jeg havde i øvrigt ordrenummer lige omkring 1600, så de har sikkert nogle stykker endnu der skal afsted.)
Det skal dog siges, at jeg - udover at modtage selve brevet med kortene i går - også først fik emailen med besked om afsendelse i går! Teleport Mail i stedet for Air Mail, måske...?

(Mit ordrenummer var dog 487)
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Technosmølf
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Technosmølf »

Så kommer mine Promo kort også

ordre 2414

så alle under ordre 2500 bør snart have deres kort.
Hilsen Morten

Image
bondafong

Post by bondafong »

Så har jeg lige modtaget mine. :)
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Mine lå og ventede på mig da jeg kom hjem fra England.

Lars
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by qute »

Til os der ikke var så hurtige:
P.S. I am still expecting stock to arrive by the end of April and I should have enough stock to fill all orders that haven't been filled to date plus some. So if you haven't ordered, please do so.

http://www.boardgamegeek.com/thread/382380/page/13

Så forhåbentlig snart :D
Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Ikke for at vade i det men.....

...those cards TOTALLY ROXXORS!!! A completely mediocre game instantly turned into a winner with these must-have additions!!!! Yeah!!!!

:twisted:
Sidst spillet:
Image
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Jeg er altså kun begrænset glade for mine kort. Jeg har endnu ikke oplevet at de har været virkelig gode.

Lars
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Larsine wrote:Jeg er altså kun begrænset glade for mine kort. Jeg har endnu ikke oplevet at de har været virkelig gode.

Lars
He he... Det var altså også kun for at drille qute.
Sidst spillet:
Image
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by qute »

Ha ha :lol:

Well, jeg fandt informationen fordi jeg desperat kiggede på Intrigue. Den expansion kan ikke komme hurtigt nok.
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

qute wrote: jeg fandt informationen fordi jeg desperat kiggede på Intrigue. Den expansion kan ikke komme hurtigt nok.
Nå, ja. Intrigue er såmænd interessant nok. Men det er jo blot 'mere af det samme': en række nye kort der giver nye muligheder uden at ændre radikalt ved spillet. Men det er da fedt nok at man nu har en god grund til at købe Estates, og at man nu kan få VP-kort med indbyggede Sølvpenge!

Næh, det er Seaside (eller hvad den nu kommer til at hede) som jeg venter på. Den har en række nye koncepter der totalt vender op-og-ned på spillet som vi kender det! Selv hvis kun nogle få af de nye tiltag kommer med i den endelige produktion vil der der stadig være mange der skal på 'omskoling' 8)
Image
Post Reply