Djengis Con : 23-25. april 2010
Re: Djengis Con : 23-25. april 2010
Jeg vil foreløbig gerne melde mig til med en enkelt...
Hilsen
Jesper Rugård
Hilsen
Jesper Rugård
Jesper Rugård Jensen
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Jeg havde glemt at angive en aldersgrænse. Jvf vores debat om emnet tidligere på året, er der for denne første Djengis Con en aldersgrænse på 16 år. Hvis det hele bare kører derudaf, kan det være der er bedre overskud til at sørge for noget børnearrangement også, og så er det ikke utænkeligt at det bliver lavet om til næste år. Men i år holdes det som "voksen-con".
Sidst spillet:

- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Ok, jamen, så giver det næsten sig selv, hvem af drengene jeg skal sørge for pasning til, og hvem jeg tager med .... 

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Jeg kan se, at jeg på forsiden har skrevet at prisen omfattede morgenmad og aftensmad. Det omfatter naturligvis også frokost. 
Jeg retter det lige.

Jeg retter det lige.
Sidst spillet:

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 707 times
- Been thanked: 833 times
Maibritt og jeg vil gerne være mæ'!
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Helle
- 5000+ indlæg
Hej Martin
Velkommen til!!!!!!
... lægger du ikke lige en kort intro om dig .... der er en tråd til det under 'Small Talk' ... hvad du spiller ... og den slags...
Man er vel nysgerrig ....
Velkommen til!!!!!!
... lægger du ikke lige en kort intro om dig .... der er en tråd til det under 'Small Talk' ... hvad du spiller ... og den slags...

Man er vel nysgerrig ....

- Jeppe
- 100+ indlæg
- Been thanked: 22 times
Det lyder som en super mulighed. Jeg vil gerne tilmelde mig arrangementet.
Hilsner
Jeppe Øster
Hilsner
Jeppe Øster
- Mikkel
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 27 times
Min kæreste og jeg synes dette arrangement ser rigtig spændene ud
Som I nok kan se på mine/vores tråde, så har vi ikke den store spil-erfaring, da vi ikke rigtig har spillet så mange af de spil der bliver spillet hjemme hos jer andre.
Så:
1)Er der nogle erfarings-krav for at kunne tilmelde sig, eller gennemgår man evt. lige reglerne for det spil der bliver spillet ved det pågældende bord?
2)Hvordan med spillene? Tager vi bare med, eller aftales dette efter at tilmeldingen er lukket?
Pft og tak for et godt initiativ.
Mvh Mikkel & Helle

Som I nok kan se på mine/vores tråde, så har vi ikke den store spil-erfaring, da vi ikke rigtig har spillet så mange af de spil der bliver spillet hjemme hos jer andre.
Så:
1)Er der nogle erfarings-krav for at kunne tilmelde sig, eller gennemgår man evt. lige reglerne for det spil der bliver spillet ved det pågældende bord?
2)Hvordan med spillene? Tager vi bare med, eller aftales dette efter at tilmeldingen er lukket?
Pft og tak for et godt initiativ.
Mvh Mikkel & Helle
- Helle
- 5000+ indlæg
Hej Mikkel og Helle
Egentlig er det vel Steen, der bør svare, da han arrangerer turen, men jeg kan alligevel ikke helt lade være med at give mit besyv med ...
Jeg kan ikke forestille mig, at der ikke introduceres til regler før et spil, da der er rigtigt mange spil, som den ene eller anden ikke har spillet. Så derfor handler det vel ikke så meget om spilerfaring egentlig, men mere om man tror, at typen af spil passer til det, som man selv har lyst til at spille ....
Helle
Egentlig er det vel Steen, der bør svare, da han arrangerer turen, men jeg kan alligevel ikke helt lade være med at give mit besyv med ...
Jeg kan ikke forestille mig, at der ikke introduceres til regler før et spil, da der er rigtigt mange spil, som den ene eller anden ikke har spillet. Så derfor handler det vel ikke så meget om spilerfaring egentlig, men mere om man tror, at typen af spil passer til det, som man selv har lyst til at spille ....
Helle
- Stony
- 5000+ indlæg
Der er ingen krav. Men hvis du søger efter folk du kan spille Matador med, kan det godt være at du kommer på en udfordring.maxell wrote:Min kæreste og jeg synes dette arrangement ser rigtig spændene ud
Så:

Vi har alle det tilfælles, at vi godt kan lide at spille brætspil. Der findes mange forskellige slags, men med et arrangement med (forhåbentlig) 20-30 personer, skulle det være underligt om ikke der er nogen der har lyst til at spille noget, som I også gerne vil spille.
Jeg regner med at folk hver især medbringer spil, som de gerne vil have på bordet. Det bliver forhåbentlig til en skøn blanding af spil man selv kender og introducerer, og så spil man selv bliver introduceret til af andre. Nogle folk har så mere at kunne introducere end andre. Jeg regner med at lave en eller anden form for konkurrence, hvor folk tilmelder sig forskellige spil. Man behøver heller ikke her kende spillene i forvejen for at deltage.maxell wrote:2)Hvordan med spillene? Tager vi bare med, eller aftales dette efter at tilmeldingen er lukket?
Jeg er ikke sikker på om jeg skal tolke dit indlæg som en tilmelding, så du må lige vende retur hvis jeg skal skrive jer på.
Sidst spillet:

- Mikkel
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Hej Helle og tak for dit input!Helle wrote:Hej Mikkel og Helle
Helle

- Mikkel
- 500+ indlæg
Hej igen.
Det var ikke en tilmeldning, det første reply vi sendte. Vi skulle blot lige have nogle ting på plads, inden vi sagde ja tak
Men nu får du vores officielle JA TAK til arrangementet. Vi glæder os!
Det var ikke en tilmeldning, det første reply vi sendte. Vi skulle blot lige have nogle ting på plads, inden vi sagde ja tak

Men nu får du vores officielle JA TAK til arrangementet. Vi glæder os!

Hey...Det er jo lige ved siden af, hvor jeg bor. Jeg tilmelder mig men sover nok hjemme.