Spil sælges og et enkelt søges :-)
- Foppwin
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Re: Spil sælges og et enkelt søges :-)
Jeg spillede Derby for ca. 30 år siden og købte det igen for et år siden, og det minder 100 % om hinanden, selv priserne på hestene er den samme. Så jeg tror ikke andet end at der er små kosmetiske ændringer.
Danny

Eneste forskal jeg lige kan komme på er at i min farmors gamle Derby-spil kan man købe aktier i Totosyndikatet hvilket er udgået i min nyere version. Jeg tror det er hhv. Drechsler og Brio, men er ikke sikker.
- Sir William
- 1000+ indlæg
Efter nærmere syn af vores udgaver, så kan jeg konstatere at vi både har en Alga og en Dreschler udgave, begge i god stand.Mik wrote:Ja, for du er formodentlig ikke gammel nok til at have en udgave fra Dreschler?Sir William wrote:Nevermind, kunne lige se på nettet at det absolut ikke er Brio udgaven vi har. Så det må være den fra Alga.
Og bortset fra at jeg ikke vil af mit spil kunne jeg godt lide at vide hvorfor kongaeg specifikt vil have fat i en udgave fra BRIO?
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Jeg har da også adskillige spil i Drechler (uden s) udgave selvom firmaet nok var lukket da jeg blev født. de to ting hænger jo ikke nødvendigvis sammen.
Lars
Lars