Spil sælges og et enkelt søges :-)

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere

Re: Spil sælges og et enkelt søges :-)

Post by Foppwin »

Jeg spillede Derby for ca. 30 år siden og købte det igen for et år siden, og det minder 100 % om hinanden, selv priserne på hestene er den samme. Så jeg tror ikke andet end at der er små kosmetiske ændringer.
Danny

Image
Bostrup
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Bostrup »

Eneste forskal jeg lige kan komme på er at i min farmors gamle Derby-spil kan man købe aktier i Totosyndikatet hvilket er udgået i min nyere version. Jeg tror det er hhv. Drechsler og Brio, men er ikke sikker.
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Sir William »

Mik wrote:
Sir William wrote:Nevermind, kunne lige se på nettet at det absolut ikke er Brio udgaven vi har. Så det må være den fra Alga.
Ja, for du er formodentlig ikke gammel nok til at have en udgave fra Dreschler?

Og bortset fra at jeg ikke vil af mit spil kunne jeg godt lide at vide hvorfor kongaeg specifikt vil have fat i en udgave fra BRIO?
Efter nærmere syn af vores udgaver, så kan jeg konstatere at vi både har en Alga og en Dreschler udgave, begge i god stand.
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Jeg har da også adskillige spil i Drechler (uden s) udgave selvom firmaet nok var lukket da jeg blev født. de to ting hænger jo ikke nødvendigvis sammen.

Lars
Post Reply