Kun hvis du også kommer. Så vil jeg - såfremt Allan ikke vælger at fejre sin fødseldag lidt senere - gå til plan B, og fejre min fødselsdag lidt tidligere. (Jeg fylder 40 d. 19. maj. )
Fru Maibritt og jeg vil gerne melde vores ankomst.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Helle wrote:Jeg er også på ... og jeg planlægger at tage min mand med, hvis det er ok .
Jeg tænker, at jeg ikke har noget imod at sove på værelse med min mand, men jeg talte også lige med tøserne om at lave py-party i den lille sovesal - hvis de altså ender med at komme !!!!!
Helle
Jeg er åbenbart allerede halvvejs tilmeldt! Det passer mig også fint. Det ser dog ud til, at jeg kommer til at mangle en værelseskammerat i år!
Bugge wrote:Hvad med vi alle sammen fejrer hindandens fødselsdage, som så enten falder for sent eller for tidligt, og splejser til verdens største KAGE
S
Kræver vel også en gave til hver så, som selvfølgelig er brætspil, så kunne det jo gå hen at blive rigtig sjovt
Vil rigtig gerne med, men logistisk set sidder jeg i Aalborg, og der er jo lidt vej til øen
Bugge wrote:Hvad med vi alle sammen fejrer hindandens fødselsdage, som så enten falder for sent eller for tidligt, og splejser til verdens største KAGE
S
Kræver vel også en gave til hver så, som selvfølgelig er brætspil, så kunne det jo gå hen at blive rigtig sjovt
Vil rigtig gerne med, men logistisk set sidder jeg i Aalborg, og der er jo lidt vej til øen
Men jeg har faktisk lige været en tur med flyveren til Aalborg, og det tager ingen tid. Men det er klart, at det koster lidt.
Lavede lige en booking på datoerne, og man kan faktisk komme frem og tilbage for 266 og 278, hvis man tager afsted fredag omkring 20 og hjem søndag omkring 13....
Det er ikke de bedste flyvetider, men billetterne er rimelige der - hvis man så kan nøjes med sin håndbagage.