Android: Netrunner

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Re: Android: Netrunner

Post by JoelP »

Min er på vej fra boardgameguru, så mon ikke det lander i danske butikker ganske snart
patrick
50+ indlæg
50+ indlæg
Favoritspil: Eclipse og Ti3 (med begge expansions)

Post by patrick »

På vej? Hvad jeg ved er det ikke udgivet endnu :) (Og er helt sikker på at det også gælder UK) Når det er sagt bliver det sendt ud her på onsdag eller torsdag.

Så jeg har det på lager mandag eller tirsdag. (forventer jeg)

Mvh Patrick
patrick
50+ indlæg
50+ indlæg

Post by patrick »

henviser bare lige til ->

viewtopic.php?f=50&t=5184
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Post by Frouvne »

JoelP wrote:Min er på vej fra boardgameguru, så mon ikke det lander i danske butikker ganske snart
Så vidt jeg har forstået, skulle spillet være hos Boardgameguru.co.uk på torsdag og så plejer de prompte at ryge afsted. Så ventetiden er ved at være slut! :D
frouvne, administrator

Image
patrick
50+ indlæg
50+ indlæg

Post by patrick »

Frouvne wrote:
JoelP wrote:Min er på vej fra boardgameguru, så mon ikke det lander i danske butikker ganske snart
Så vidt jeg har forstået, skulle spillet være hos Boardgameguru.co.uk på torsdag og så plejer de prompte at ryge afsted. Så ventetiden er ved at være slut! :D

Yep forventer at mine er fremme imorgen eller fredag :) Wholeseller release var/er idag.
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by krasch »

Jeg tror lige jeg må besøge fantask eller faraos i morgen, og se om jeg kan skaffe et eksemplar eller 2.
Så mangler jeg bare at finde nogen at spille det imod - for der er tilsyneladende ikke nogen i min "normale" vennekreds som er vitterligt interesseret i spillet. Så hvis der er brugere her på forum der er friske - så skal de være velkommen til at sende mig en private message.
Image
Post Reply