Djengis Con VI - d. 10-12 April 2015
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Re: Djengis Con VI - d. 10-12 April 2015
.... Og på de første 2 timer nåede du over de 20 deltagere ... Lad os håbe, at det fortsætter sådan 

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Ja, kontoen er stadig den samme, hvis man allerede fra denne års con har modtaget en PB med nummeret.
Sidst spillet:

-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Også mig!
edit: og der er overført på mobilepay
edit: og der er overført på mobilepay

Last edited by Myde on Fri Apr 25, 2014 7:29 am, edited 1 time in total.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Så er vi en tredjedel af vejen. Cirka en tredjedel mere, og så begynder økonomien for con'en at kunne hænge sammen.
Sidst spillet:

- Stony
- 5000+ indlæg
Så må man bytte. Et helt år ud i fremtiden, så burde det vel være muligt at finde en løsning. Det kunne være hyggeligt at se dig.netsapiens wrote:Som altid en weekend hvor jeg har mine børn.
Hvordan det kan lade sig gøre at hver eneste brætspilsevent i hele Europa ligger i en weekend jeg har børn, det fatter jeg ikke. Der er trods alt 50% sandsynlighed for at ramme ved siden af.
Hvordan fordeler I for øvrigt børnene? I år lå con'en en ulige uge og sidste år lå den en lige uge. Nu bruger du vel ikke børnene som en dårlig undskyldning, vel?

Sidst spillet:

-
- 1000+ indlæg
Nej, jeg bruger ikke børnene som en dårlig undskyldning.Stony wrote:Så må man bytte. Et helt år ud i fremtiden, så burde det vel være muligt at finde en løsning. Det kunne være hyggeligt at se dig.netsapiens wrote:Som altid en weekend hvor jeg har mine børn.
Hvordan det kan lade sig gøre at hver eneste brætspilsevent i hele Europa ligger i en weekend jeg har børn, det fatter jeg ikke. Der er trods alt 50% sandsynlighed for at ramme ved siden af.
Hvordan fordeler I for øvrigt børnene? I år lå con'en en ulige uge og sidste år lå den en lige uge. Nu bruger du vel ikke børnene som en dårlig undskyldning, vel?
![]()

Vi bytter om fredagen og i 2013 var jeg ganske rigtig "børnefri" lørdag/søndag. Og det er værd at bemærke at jeg lige netop i 2013 IKKE skrev at jeg havde børnene, men da jeg havde overtaget Boardgamer blot 2 måneder før, så havde jeg afsindig travlt med at få butikken op i omdrejninger

Så der var det bare uheldig timing.
Og jeg har da også været på Bastard Café et par gange, så jeg kommer da LIDT ud, det er bare pudsigt som det (næsten) altid rammer

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Jeg vil gerne købe en plads til næste års Djengis Con!
Send gerne et kontonummer til mig Steen, for det bliver første gang at jeg deltager ved DC.
http://www.youtube.com/watch?v=8QfSzgV1q5g

Send gerne et kontonummer til mig Steen, for det bliver første gang at jeg deltager ved DC.
http://www.youtube.com/watch?v=8QfSzgV1q5g
- Larsine
- 2500+ indlæg
Der er masser af billeder fra dette års arrangement i http://germangames.dk/forum/viewtopic.php?f=37&t=6820 og jeg er sikker på at der også kommer nogen fra næste års arrangement når det er overstået.Mikkel wrote:Kommer der billedet fra arrangementet?
- Larsine
- 2500+ indlæg
Steen skal vi begynde at reklamere for Djengis Con 2015 andre steder end her på GG forumet?
Jeg har nogle forskellige spillegrupper, hvor der ikke er nogle aktive GG brugere, og jeg kunne jo nævne det i disse sammenhæng, hvis vi skal have flere tilmeldte.
Jeg har nogle forskellige spillegrupper, hvor der ikke er nogle aktive GG brugere, og jeg kunne jo nævne det i disse sammenhæng, hvis vi skal have flere tilmeldte.
- Sir William
- 1000+ indlæg
Kan du ikke vente til efter weekendenLarsine wrote:Steen skal vi begynde at reklamere for Djengis Con 2015 andre steder end her på GG forumet?

Har først set det i dag og skal lige vende det med baglandet, før jeg melder mig til og så ville det jo være ærgerligt, hvis alle pladserne var taget